Yarın kuaföre gidicem kaşlarımı ve bacaklarımı aldırmak için elbisem kısa askılı düğün kır düğünü akşam olucak kollarımı aldırsammı aldırmasammı bilemedim cildim çok hassas alerjiden dolayı korkuyorum kollarını aldıranlar çok kötü oluyo diyolar aldırmasam olur mu kuaföre cildim çok hassas desem ona göre alır mı sizce
Düğün var kollarımı aldırıp aldırmamak arasında kaldım?
Agdayla aldir ama aldir. Cok kotu olmaz. Ilk gun tavuk derisi gibi oluyor. Krem sureceksin sonrasi gayet guzel. Ama gelinligini bu kollarla giyme lutfen.
aldırıp aldırmaman senin kararın da yorumdakiler ne yaşıyor :d size ne kızın kolundaki kıldan Mahmut abi falan yazmışlar bunu yazan tiplerin dosundeki kıllar kazak olmuştur hala boş boş ötüyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Agdayla aldir ama aldir.
Cok kotu olmaz.
Ilk gun tavuk derisi gibi oluyor.
Krem sureceksin sonrasi gayet guzel.
Ama gelinligini bu kollarla giyme lutfen.
Ne gelinliği ya kuzenimin düğünü var
Ay tamam kizma 😂 tamam elbiseni...
aldırıp aldırmaman senin kararın da yorumdakiler ne yaşıyor :d size ne kızın kolundaki kıldan Mahmut abi falan yazmışlar bunu yazan tiplerin dosundeki kıllar kazak olmuştur hala boş boş ötüyorlar
Teşekkür ederim canım aldırmamaya karar verdim 🙏
ben aldırdım. çok acımadı ama 1 hafta kadar kızarıklık kaldı. sarartıcı sürmek daha iyi olabilir.
Çok kararsızım insanlar benim koluma bakıcak değil ya aldırmasam olmaz mı
olur. nasıl mutlu olacaksan:)
Senin hormonlar mı bozuk 🤔 o değilde bu kadar tüy olmasına şaşırdım.
Evet hormonlarım bozuk
Önceden tüy dökücü kremle alıyodum
Hmm anladım sana lazer gerek ama 😁
Sence almasam olur mu zaten akşam olucak benim kollarıma bakıcak halleri yok
Kötü duruyor ama uzun kol giysen? Zaten havalar da serin
Giyemem ki para verdim o elbiseye
Ha anladım tüy dökücü krem kullan böyle hoş durmuyor
Afedersin Mahmut abi ama niye aldıracaksın?
Pardon kızmış lan.
? Düğün için aldırmaya gerek yok zaten akşam
Aldırmasan daha kötü duruyor
Kollarıma kesin alerji yapar geçmezde sivilcesi
Tüy dökücü kremle al
Önceden alıyordum bıraktım 1 yıllık krem oda bişey yapar diye vazgeçtim zaten akşam olcak gerek yok benim kollarıma bakıcak halleri yok
Tabi senin hayatın nasıl rahat ediyorsan öyle yap
Bence doğal hali daha iyi aldırma
Aldır bu ne
aldır ya