Sizce hoşlantı nereye kadar sürer... karşılık bulunamayinca hersey biter mi? bir insan çok istiyorken bırakması kolaymi?

Soru baya uzun ama cevap bekliyorum arkadaşlar?
Sizce hoşlantı nereye kadar sürer... karşılık bulunamayinca hersey biter mi? bir insan çok istiyorken bırakması kolaymi?
Cevapla