Eşinizin veya sevgilinizin, erkek iş arkadaşı ile başka şehre yatılı iş gezisine gitmesine nasıl bakarsınız?

Bundan 8 sene önce, şu an eşim olan hayatımın aşkı ile henüz evli değildik ama beraber yaşıyorduk. Bir gün iş gezisi için 1 gece kalmak üzere başka şehre gitmesi gerekti. Bana yalnız gideceğini söylemişti. Gittiği akşam ben işten çıktıktan sonra 18:00 gibi kendisini aramaya başladım, saat 23:00 a kadar cevap vermedi, telefon çalıyordu. Açtığı zaman çok sinirlendim, çok merak ettiğimi söyledim, o ise çok yorulduğunu uyuya kaldığını söyledi. İnandım. Bir iki ay sonra konuşurken konu yalandan açıldı, bana bir şey söylemek istediğini söyledi ve o gün aslında uyumadığını işten bir elamanla oraya gittiklerini ve beraber yemeğe gittiklerini, sonra da bir kaç bira içip döndüklerini söyledi, tepkimi tahmin edemediğinden de o zaman telefonu açamadığını, elemanın yanında yalan da söyleyemek istemediğini söyledi. Ben hemen nerede kaldın dedim. Çünkü şirketlerinin orada evi olduğunu ve misafirlerin orada kaldığını biliyorum. Beraber aynı evde kaldıklarını ama aralarında hiç bir şey geçmediğini söyledi. Siz böyle bir durumda napardınız?
Eşinizin veya sevgilinizin, erkek iş arkadaşı ile başka şehre yatılı iş gezisine gitmesine nasıl bakarsınız?
Cevapla