Yengemin abisine aşık oldum fakat sevgilim var. Ne yapmalıyım?

Yengem amerikalı ve ben abisine aşık oldum sanırım yani abartı olmasın hoşlanma diyelim. Ve benim sevgilim var iki yıldır ayrıl barış devam eden ve iki yılda hiçbir ciddi adım atmamış bir sevgilim var. Bu duyguyu kimse bilmiyor ve yengemin abisinin benimle ilgilenme ihtimali bile yok. %0 diyebiliriz benden eğitim kariyer ve maddi durum olarak bin gömlek yukarıda. Yine de suçlu ve garip hissediyorum. Sevgilimle geleceğimin olmadığını da biliyorum ama yine de ne yapmalıyım bilmiyorum.
Yengemin abisine aşık oldum fakat sevgilim var. Ne yapmalıyım?
Cevapla