İlk sevgilimle 2 yıldan fazla çıktık, ayrıldık sonra. Şimdi o evli zaten. Ben kardeşine aşık oldum.
Eski sevgilim 30, ben 22, kardeşi 26.
Ne yapmalıyım sizce? Çok seviyorum ben ama onun haberi yok ve karşılık vermez zaten
İlk sevgilimle 2 yıldan fazla çıktık, ayrıldık sonra. Şimdi o evli zaten. Ben kardeşine aşık oldum.
Eski sevgilim 30, ben 22, kardeşi 26.
Ne yapmalıyım sizce? Çok seviyorum ben ama onun haberi yok ve karşılık vermez zaten
Şıpsevdi dedikleri bu oluyor herhalde
O olmadı öbürüne aşık ol eyvallah ama sevdiğin insanı kardeşine nasıl aşık oluyorsun seviyorsun
Bir uzak durun ya Bir bitmediniz
Eski sevgilinin kardeşiyle oldu diyelim fakat o adamın zoruna gitmez mi? En sonunda işin sonu Müge Anlı olur hsjsjsj Aşkı memnu gibi la. O adamın yigenine sen kardeşine. Seninki aşkı memnudan beter
Cevap
5Cevap
bu is en sonun da guruba doner
Onunla olabilirsin bence
Çok saçma olmuş verd8nmi bagri
İnşallah senin gibi birine karşılık vermez
Eski sevgilinle yattın mı birseyler yaşadın mı
Kendini rahat bırak gerisi kolay
Manysk misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?