Sevgilim ile yaklaşık 3 - 4 aydır devam eden bir ilişkimiz var. Daha öncesinden çocukluk arkadaşım 13 14 yaşından çıkıp ayrılmıştık... Yani yaklaşık 10 12 yıl önce.
Ben, yaptığımın doğru olduğunu hislerimin doğru olduğunu söylemiyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama, birbirimizi gördüğümüzde aşırı heyecanlanıyoruz, mutlu oluyoruz. Sevgilim ilgisiz, sürekli beni geçmişten vurmaya çalışan biri, işte "beni terk ettin, nişanlandın ayrıldın vs. vs. "düşünün kaç yıl geçmiş. Ayrılmaya çalıştığımda da ağlıyor.. Ama bunu artık huy haline getirdi vicdanım ile oynuyor. Kendimi sanki ergen ilişkisinde gibi hissediyorum. Erkek kardeşi ile muhteşem anlaşıyoruz, bana kendimi aşırı değerli hissettiriyor. Dünyada başka erkek mi yok? Diyeceksiniz haklısınız ama seviyorum, aşık oldum. Ben ne yapacağım?
Ben, yaptığımın doğru olduğunu hislerimin doğru olduğunu söylemiyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama, birbirimizi gördüğümüzde aşırı heyecanlanıyoruz, mutlu oluyoruz. Sevgilim ilgisiz, sürekli beni geçmişten vurmaya çalışan biri, işte "beni terk ettin, nişanlandın ayrıldın vs. vs. "düşünün kaç yıl geçmiş. Ayrılmaya çalıştığımda da ağlıyor.. Ama bunu artık huy haline getirdi vicdanım ile oynuyor. Kendimi sanki ergen ilişkisinde gibi hissediyorum. Erkek kardeşi ile muhteşem anlaşıyoruz, bana kendimi aşırı değerli hissettiriyor. Dünyada başka erkek mi yok? Diyeceksiniz haklısınız ama seviyorum, aşık oldum. Ben ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer