Sevgilimin erkek kardeşine aşık oldum, ne olur kınamayın yardım edin, ne yapacağım?

Sevgilim ile yaklaşık 3 - 4 aydır devam eden bir ilişkimiz var. Daha öncesinden çocukluk arkadaşım 13 14 yaşından çıkıp ayrılmıştık... Yani yaklaşık 10 12 yıl önce.
Ben, yaptığımın doğru olduğunu hislerimin doğru olduğunu söylemiyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama, birbirimizi gördüğümüzde aşırı heyecanlanıyoruz, mutlu oluyoruz. Sevgilim ilgisiz, sürekli beni geçmişten vurmaya çalışan biri, işte "beni terk ettin, nişanlandın ayrıldın vs. vs. "düşünün kaç yıl geçmiş. Ayrılmaya çalıştığımda da ağlıyor.. Ama bunu artık huy haline getirdi vicdanım ile oynuyor. Kendimi sanki ergen ilişkisinde gibi hissediyorum. Erkek kardeşi ile muhteşem anlaşıyoruz, bana kendimi aşırı değerli hissettiriyor. Dünyada başka erkek mi yok? Diyeceksiniz haklısınız ama seviyorum, aşık oldum. Ben ne yapacağım?
Sevgilimin erkek kardeşine aşık oldum, ne olur kınamayın yardım edin, ne yapacağım?
Cevapla