Sevgilim var ama başkasından hoşlanıyorum sanırım ne yapmalıyım?

Öncelikle bunun kötü bir durum olduğunu biliyorum ama hemen yargısız infaza uğramak istemiyorum. Sevgilimle yaklaşık 4 yıldıe beraberiz. Ondan başkasını asla gözüm görmedi, o birkaç kaçamak yapsada hep affettim vs. Bu yıl çok zor dönemden geçtim, annemi kaybettim. Bana destek oldu ilk hafta. Ne zaman yazsam bana cevap veriyordu, uyuyamıyordum. Sonraki hafta benimle kavga etmeye, boş boş triplere girmeye başladı. Aileci sorunlarım üst üste gelirken beni bıraktı ve gitti, sonra tekrar geldi. Burnun sürtülsün diye yaptım dedi şok oldum. Böyle nedenleeden uzaklaşmaya başlamıştık, sevdiğin çocuk değildi çünkü bu. Daha sonra sokakta birşeyler yememe, oturmama kalkmama karışır oldu. Bende sıkıldım ve tabiki eline bötle bir ip vermedim. Şimdi düzeltmeye çalışmak istiyor ama bende bazı şeylee tükenmiş. Artık ony eskiisi gibi göremiyorum. O kadar anımız var ama olmuyor. Ayrıca birvar, onunla konuşmaktan, gülmekgen mutlu oluyorum. Zor günlerimde beni güldürdü diye yakınlaştım sanırım. Onunlada çıkmak veya söylemek istemiyorum. napmalıyım
Sevgilim var ama başkasından hoşlanıyorum sanırım ne yapmalıyım?
Cevapla