Eşimle boşanmak üzere iken aldattım çok pişmanım tekrar barıştık vicdan azabı cekiyorum. ne yapmalıyım?

eşimin ailesi ile tartışmalr yaşadım eşimde bni savunmadı hiç ve gelmedi annesyle ben evde tartışırken bende alıp esyalarımı cıktım geldim bbamn evine ne aradı ne sordu bnde bu sure zarfnda pskolojık tedavıler gordum ve bir gün tnımadıgm biryle beraber oldm ama daha sonrası cok pişmanlıklar duydum bosanma davasından once geldi barıstık ama ona bnu söylemedim tövbeler ettim anlatıp hellallık istemelimiyim Şu an cocugumz var ya bni istemezse bosanma davası acarsa ne yapıcam bilmiyorum bu içimdeki azap hiç bitmiyor :( :(
Güncellemeler
+1 yıl
yani anlatmayıp nasıl helallik isterim anlatmadan helallik istesem olmazmıki
Eşimle boşanmak üzere iken aldattım çok pişmanım tekrar barıştık vicdan azabı cekiyorum. ne yapmalıyım?
Cevapla