Ben abimden dayak yedim ve kocam da gıkını çıkarmadı. Boşanma davası açtım. Haksız mıyım?

Akrabalığımız vardı ama abim üvey yani onlarla kan bağım yoktu. Abim bugün dövdü dudağımı patlattı ve kocamda sadece şunu demiş. :'Akrabalığımız bozulmasın'(!)
Beni koruyacağına dur yapma diyeceğine yengem korudu daha çok...
Boşanma davası açtım direk. Abim kızar haklı önceden uyarmıştı ama ya kocam? Abim beni canı gibi sever. Canına tak ettirdim bugün adam sinir hastası çünkü kontrol edemiyor.
Kocam resmen tırstı!
Ben abimden dayak yedim ve kocam da gıkını çıkarmadı. Boşanma davası açtım. Haksız mıyım?
Cevapla