Boşanmak için aile evine geldim ama boşanma davası açmadım?

Boşanmak için çok fazla sebeplerim var. 5 yolluk evliyim bu arada. 3 haftaya yaklaşık aileme geldim yaşıyorum evimi terkettim. Ama yüzsüz gibi kocam da geliyor burada kalıyor ve ailem Ona bir şey demiyor. Üstelik ben hala neden boşanma davası açmıyorum anlayamıyorum birinin gaza getirmesine mi ihtiyacım var yoksa yılların emeğini bir çırpıda atmak istemiyorum ondan mi bilmiyorum. Ama neden hala boşanma davası açmıyorum biri yardım etsin nolur.
Boşanmak için aile evine geldim ama boşanma davası açmadım?
Cevapla