Ben Sevdiğim kız için herşeyi yaptım ama o beni bıraktı gitti?

Bir sevdiğim vardı geçen sene 10/08/2015 te çıkmaya başlamıştık başta herşey güzeldi ben iyice bağlanmıştım buna çok seviyodum hemde çok onu çok kiskaniyodum facesini instgramini falan kapattırdım tabi bende kapattm okuldan geç çıkıyo diye servise bile yazdırdım kontorunu yükledim telefonu bozuldu telefon aldim canı birşey istiyordu hemen goturuyodum daima sürprizler yapmaya çalışıyodum mutlu etmeye çalışıyodum kendi mutluluğumu bıraktım onun mutluluğu için cabaladim ailesiyle tanıştırdı beni çok sevdim ailesini ailem gibi olmuşlardı o kadar mutluyduk ama birgün Nisan 14 te aramızda bir sorun çıktı bana dedi benim herseyime çok karisiyosun benim kocam değilsin dedi bu kadar karışmaya hakkın yok falan dedi ben kaybetmek istemedim tamam karismicam dedim ben ayrılmak istiyorum dedi bir önceki gün seni seviyorum diyen ben senden sogudum dedi bana dedi sana biraz zaman veriyorum kendine çeki düzen verince gel diye ben kendimi düzeltecek ne yapacaktim ki sadece çok sevip kiskanip sahipleniyodum perşembe ayrılmıştık cumartesi aradım bana dedi ben istemiyorum artık senle olmaz dedi ben dedim 9 aydır çıkıyoruz dedim 250 gün olmuştu onlarca şey yaptım ben hicmi değeri yok falan dedim yanına gittim ağladım tutamadım kendimi bana dedi karşımda duygu sömürüsü yapma böyle daha çok nefret ettiriyosun kendinden dedi gozlerime bakarak 3 gün önce seni seviyorum diyen sevgilim bana artık seni sevmiyorum dedi senden sogudum istemiyorum dedi kalbimden vurulmusa döndüm bidaha seni bırakmam bidaha faceyi acmiycam diyen bırakıp facesini açtı canım çok yanıyo napacam suçlu benmiyim? . s :(
Ben Sevdiğim kız için herşeyi yaptım ama o beni bıraktı gitti?
Cevapla