Aşk mı yoksa sadece fiziksel çekim mi?

4 senelik bir ilişkim oldu lise hayatımda üni başladığımda ayrıldık ama hala aynı şehirdeyiz ayrılık dönemimde liseden ortak arkadaşımız olan ama eski erkek arkadaşımla çok sıkı bir arkadaşığı olmayan biriyle yakınlaştım aslında pek güvenilir bir insan değil biliyorum ama kendime engel olamadım aramızda yaşananlardan sonra gerek arkadaş ortamımız gerekse eski sevgilimden dolayı olmaması gerketiğine karar verdik daha sonra kendimi düzeltmem lazım adam olmam gerek dedi ama dün birlikteydik ve hiç beklemediğim bir şekilde tekrardan eskisi gibi peşimde dolandı durdu tüm gün daha sonra biz sabaha kadar sohbet ettik ve kısa süreli bir yakınlaşma oldu ben kendimi çektim o da defalarca özür diledi kendine engel olamadığını söyledi ama ben unutamıyorum ne onu ne olanları hep aklımın bir köşesinde oluyo peki ya o ne hissediyo ne yapcam?hiç bişi bilmiyorum bir çıkış yolu bulamıyorum
Aşk mı yoksa sadece fiziksel çekim mi?
Cevapla