Ne dersiniz fizik ne kadar belirleyici bir faktör?
Fizik hiç önemli değil
Fizik kararımı etkiler, önemli
Çok önemli değil ama 150 kilo da olmasın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ne dersiniz fizik ne kadar belirleyici bir faktör?
Benim için önemli dürüst olayım, kendimde bedensel engelliyim bundan dolayı bir çok kız benimle sevgili olmak ya da evlilik yapmak istemez, özellikle de güzel olan kızlar, önemli değil diyenler oluyor ama manken gibi güzel alımlı bakımlı kadın ilgi gösterdiği zaman da istemem benim için güzellik önemli demezler o yüzden hiç bir şekilde inandırıcı değil, erkekler güzellik ve seksi olmasına, kadınlar sağlıklı bir gelecek sevgi ve maddi imkanı olan erkek istiyor.
O yüzden kimse pozitiflik senaryosu yazmasın.
Benim için önemli, tamam kalbi hissederek severim onda bir problem yok ama bende sporu seven birisini isterim tabi ki çünkü spor yapan biriyim
Kilolu biri ile mi sevgiliyim ona ilk tanışma da sporu sevmesini isterim eğer istemezse de kendi kaybeder
Cevap
21Cevap
Çok elzem bir şey değil ancak göz zevki diye de bir şey var..
Karaktere bakıyorum ben
Benim için önemli değil.
Çooook kilolu birine ilgi duymadım hiç gerçi o kısmı bilmiyorum.
Ama bildiğim birsey var, eğer ben çekildiysem o kişinin fiziki durumu önemli olmuyor.
Hislerim o kişiyi bana güzel kılıyor.
Dış görünüşten etkileniyor her insan, bence önemli göze hoş gelmesi. Kimse beğenmediği biriyle olmaz. Beraberse iyi kötü bir özelliği hoşuna gitmiştir.
Çok önemli değil diyorum ama sonra yeryüzündeki en çirkin erkekleri buluyorum ajaja demek ki hiç önemli değil ama olsun yine de biraz önemli diyelim 😂
İstediği fizikte biri olmazsa evlense bile gözü sürekli dışarıda güzel kızlarda olur fırsat kollar
Bence insanlar hoşlandığı zaman direk fiziğe bakmaz bakan olur ama bi çoğu yüz güzelliğine bakar herkesin karakteri farklı bazıları sadece direk fiziğe bakıyor ama hepsi değil.
çok önemli değil ama böyle kendine hiç dikkat etmeyen biri gibi de olmasın tabii
Önemli olmazmi balkon gibi göbekli erkek te hiç istemem doğrusu tüy yumakli falan filan varda var
Zekasına bakıyorum ben birde konuşma üslubuna eğer burdan fire veriyorsa hiç şansı yok.
Etkisi vardır ama asla ilk unsur olamaz benim için..
Kadının güzelliği için evlenilen bir dinin mensubu erkeğinde bizde tipine bi bakalım yaa🤔 o kadar hakkımızda olsun🤔
Fizik ilk izlenim için önemlidir sonrası karakter. Önemli değil klişelerini geçin kapağını beğenmediğiniz bir kitabın içini merak etmezsiniz
İkisi de dengeli olmalı birbirini tamamlayan şeyler tabi karakter çerçevesinde
Fizik önemli değil ama obez olmasın zargana olmasın
Bence kişinin kendisi önemli tip fizik geçci seyler
O fizikle kendini yatakta hâyâl edersin o kadar önemli fizik söyleyeyim :D
çok çok öenmlidir önce onu skmk istemem lazım ki sevgili olayım onunla
Benim için çok önemli
En az 180 boyu olmalı esmer kara kaş kara göz sporcu fiziği olsun yeterli
Evet biliyorum
Evet benim için önemli
Abi ne alaka ya insan olsun sevsin yeter
Ortalama bir görünüş yeter bence. Çokta kötü olmamalı ama çok güzel olmasını da beklemem.
Fizik hiç önemli değil
Fizik yetmez kimya lazim biyoloji lazim
Önemli değil diyen yalan söyler.
bence önemli yani ama temel özellik değil
Fizik önemli
Çok önemli değil
Fizik ve karakter bir bütün olmalı
Ruhlar aleminde yaşamıyoruz..
sonuç aynı ne fark eder
Evety
zeka zeka zeka
Aşkın gözü kördür
Çok önemli değil
Orantı önem li tabiki
Fizik değil mental olarak önemli
Onemli
Önemli değil.
Önemli çünkü görsel de etkiliyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?