Soru basit
Onsuz yaşayamam, ayrılırsam ölürüm, diyenlere ne dersiniz?
Onsuz yaşayamam, ayrılırsam ölürüm, diyenlere ne dersiniz?
Allah der ki: "Kimi benden çok Seversen, onu senden alırım." ve ekler:
"Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım."
ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur...
Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur, öyle garip bir dünya...
Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur...
Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de budur ya... Öldüm der durur, yine de yaşarsın...
Mevlana
onun varolma sebebi sen değil senin varolma sebebin o değil. Çocukken düşünmüşmüydün birini bulup bağlanmak zorunda olduğunu çünkü ihtiyacın yoktu keza çocukken onun da. Senin herşeyden önce ölmemeye ihtiyacın var
Konusmam bile bunu dusunuyorsa gozu kor olmus toz pembe gormeye devam ediyodur islemez yani o adama bisey ha duvar ha o farketmez
Ben inanmıyorum bu tarz söylemlerde bulunan insanlara. Annesi babası ilgi göstermemiş.
Cevap
33Cevap
Çok duydum ne oldu gene bitti gene bitti nankör vefasız ne olcak öyle diyene hayatta inanmıyorum artık
nsanlar aşk olmadan yaşayamayacaklarını söylerler, onlara oksijenin daha önemli olduğunu söyleyin.
Dr. HOUSE
Başlamadan unutmayı denedim.
Başkasını sevişini seyrettim.
Aklına gelmedim hiç.
Ne günahım vardı bilmem.
Ne önemi var sonumun.
Ya yaramı sar ne olur
Ya da söyle, ne günahım vardı bilmem.
insan gerçekten aşıksa inanırım ama gerçekten aşıksa. tabi salak gibi kendini öldürsün demiyorum, mecazi anlam da.
Samimi gelmezler bana çünkü öyle bişey imkansız yani çok mantıksız. Biri gitcek ben ölecem he? Yokya!
Allah der ki: "Kimi benden çok Seversen, onu senden alırım." ve ekler: "Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım." Mevlana
#heyye baboş heyye diyoruz biz burda ama😂😅😅😅🙋🏻
Abartma, elbette yaşarsın. Bir gün gelecek kendi parçandan ayrılmaya bile alışacaksın, bu yanında hiç kalacak.
ölmezsin sadece aklının bir köşesinde kalırım sadece acı verir ama o acıyı seversin sen ölmezsin sadece yaşarken azıcık acı hissedersin
Bişi demem genelde öyle diyenler bal gibi de yaşıyor
Ayrılsak ölürüz biz derdin mezardan çıkıpdamı sevdin o P. İ. Ç i derim 😊
Koskoca bir yalan... Çok gördüm öyle diyip iki gün sonra başka sevgili ile kol kola gezenleri...
Ben söyledim defalarca kez : ) Ve defalarca kez öldüm. Her gün ölüyorum. Tarifi zor bir acı.
diyen çokta ölen yok gayet iyi yaşıyolar yalana yapamıcağın bişeyi demeye gerek yok derim
Ölünmüyor, sadece ömür boyu acı çekmeye devam ediyorsun :(
Ben annem ölürse yaşayamam dedim. Annemi kaybettim ve Allah annemsiz yaşatıyor. "Onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım " der Allah..
Allah rahmet eylesin. Başın sağ olsun. Kardeşim...
Amin çok sağol kardeşim
Öldüm der durur yine de yaşarsın
Ayrıldıktan sonra neden hala hayattasın derim..
alışırsın
yanmak zor (ne külü hep alev alev )
Kimsenin yokluğuyla ölünmüyor palavra 😂😂
Çok yaşa bizde görelim
ölmeyi bayılmak sanıyorsun sen derim
" Wowowowo haram " der gülerim :D
yok öyle ölmek eşşek gibi yaşıcaksın,
sevgıde sırk demektır bu ayık olun derım :)
Kimse vazgeçilmez değildir demiş tanrı
Kimse vazgecilmez degildir
ahaha bravo adam lafi koydu
Kimse vazgecilmez Degildir
Kiskancim0031
@vatanseverlerr ayipsin :D
😅😅😅😅
Abartma derim Allahtan ayri yasayan ölmüyor
yakında ayrılırsınız bu kafayla derim
Sen hiç dedin mi böyle önce onu söyle
Cevap?
Hayır. Öyle bir insan hayatıma hiç girmedi.
Yanı sen mi istemedin girmesini girenler mi o doz da değildi
Girdi. Ama kendimi kaptırmadım. Diyelim.
Neden korktun mu
Korktum. Demedim!
artı cevabı eig seçildiğinde söyleyeceğim.
İyi susuyum
Yorumda sorulmuyor iste soru
Ben soru sordum? Farkındaysan!
Bende cinayet isledim sanki
Kaderimdir derim uzulmem
Çok seven, kaybetmekten korkan aşık 😍😘
Çok yaşa mk derim.
Güler geçerim...
Inanmam. bos laf
Yaşanır ya :)
Çok yaşa
Yalanini siqem derim
Hadi bee
Bir şey olmaz derim
Yav he he.
ole bir yasanirki
komik olma..
Saçmaladığını
Öl o zaman derim
Yat uyu derim
Az öteye git derim.
Beyinsiz
güler geçerim
Çok gördük haha
Salak derim
Dümen ya onlar.
canımsın derim
Mal derim.
gülerr, geçerim
Yalan deriz
Yavvhe he derin
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar