Onsuz yapamam, ayrılırsam ölürüm, diyenlere ne dersiniz?

Bence yanlıştır, zamanla her duygu değişir, bugün iyi olan yarın kötü olabilir. Bugün sevdiklerimizi yarın sevmeyebiliriz. Bugün delice âşık olduğumuza yarın nefret duyabiliriz.
Onsuz yapamam, ayrılırsam ölürüm, diyenlere ne dersiniz?
Cevapla