Gelin kaynanasını mahkemeye veriyor ve kaynanaya evden uzaklaştırma yasağı geliyor. Sizce mantıklı mı? :D

arkadaşlar Türkye'de ilk defa böyle bir şey oluyor. Gelin kayınvalidesini mahkemeye veriyor evin düzenini bozduğunu söylüyor ve kaynana 6 ay evden uzaklaşma cezası alıyor. Sizce mantıklı mı?
Gelin kaynanasını mahkemeye veriyor ve kaynanaya evden uzaklaştırma yasağı geliyor. Sizce mantıklı mı? :D
Cevapla