Ev sahibi oğlunu oturtma gerekçesiyle bizi çıkartacak, ortada belge falan da yok, itiraz edemez miyiz?

Annemle beraber pazara çıkmıştık, genelde onun olduğu yere uğrayıp sebzesinden alırız. Bizi görünce çağırdı, selam verecek sandık. Bir anda "Oğlumun evinin olduğu sitede aidat yükselmiş, evimi boşaltmanız lazım oğlumu oturacağım" dedi. Öylece kalakaldık. Kış kapıda, herhangi bir birikim yokken nasıl çıkalım, yazdan önce çıkamayız dedik ama yok. Ortada kontrat falan da yok... 5 senelik kiracı olduğumuzdan uyguna oturuyorduk 1250. Annem ve babam kara kara düşünüyor şimdi.
Ev sahibi oğlunu oturtma gerekçesiyle bizi çıkartacak, ortada belge falan da yok, itiraz edemez miyiz?
Cevapla