Benden hoşlanan ve benimde hoşlandığım kişi doğum günümü kutlamadı onunla bir daha konuşmamalımıyım?

Benden hoşlanan ve benimde hoşlandığım kişi doğum günümü kutlamadı onunla bir daha konuşmamalımıyım? (doğum günümün bugün olduğunu biliyor.)
Benden hoşlanan ve benimde hoşlandığım kişi doğum günümü kutlamadı onunla bir daha konuşmamalımıyım?
Cevapla