AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
Birşey sormam midem kaldırmaz sıfatsızlığına bakmayı
İyimi oldu he beğendin mi yaptığını. Başın göğe mi erdi.. Tüüüh yazıklar olsun :)
benden sonra neler yaptın, kimler geldi hayatından kimler geçti :)
9 yil sonra karsilastim sordum cevabimi aldim ve beni engellledi :D :D
Yine kimin hayatına kastın var? derdim eğer bana bir baksaydı. :)
Sana dedigim soz dogruymus sen tam bir oruspuymussun hadi ordan git
bu başıma gelmişti 3 senedir görmüyordum onu beni gördüğünde zorla sarılmıştı ve ikimizde bir süre susmuştuk sadece konuşamamıştım bile.
yıllanmış şarap gibi gittikçe güzelleşiyorlar :D tekrar birlikte olma ihtimalimiz var mı diye sorardım kötü bir biçimde ayrılmadıysak
facebook ta evlendiğini gördüm o dedeyi nerden buldun filinta gibi delikanlı duruken ayrıldıgımızada beni pişmanlıgından gizli numaralardan aramasaydın şimdi bebişlerimiz olmuştu derdim :)
değdi mi derdim? gittiğine, elin, yüzün, teniin değdi dimi gittiğine
Sen daha ölmedin mi ettiğim beddualar nereye gidiyo anlamadımki
Hayatında biri olup olmadığını merak ederdim onu sorardım
nasilsin derim konu kouyu actigi zamn aklima o an ne geliyosa sorarim
1 kişi var asla unutmayacağım diğerleri umrumda değil. onu görsem sarılırım sıkı sıkı özlemişim derim. kaç yaşında olduğum hangi durumda olduğum umrumda değil istersem evli olayım yanımda karım olsun bunu yaparım
hiçbir şey sormazdım. o da, ben de. kısa ve uzun bir şekilde bakışırdık sanırım..
Konusamzdim.. gözlerim dolar kilitlenir kalirim. Yanında uzaklaşır hickira hickira ağlarım.
Neden 2. kere aldattin hayallerimi yiktin zalim dirim :)
@mavigokyuzu11 ya cok pisman olmussa? Seni hala cok seviyorsa... Bir sans vermez misin?
Kötü ayrılmam ben.. Ama sormam birşey. Hatrı varsa da içimde kalsın geçer giderim
Valla ben sordum, vurduruyon mu la hala dedim; canım dedi :(
ger*zekalı dedi, canım ne lan
o uzun mesafeler gururundan ibaretti...
bir özür dileyis, bir kabulleniş belki yok etmezdi bizi...
Nefretle ayrlmıssam yüzüne bile bakmam , ama bende hatrı olan biriyse nasıl oldugnu sorardm
Unuturum ki ben o zamana kadar yüzünü bile hatırlamam.
o kadar beddua nereye gidiyor anlamadım? halay ayaktaysa tabi :D
hayatında herşey yolunda mı iyi misin derim sadece. başka da bişey sormam selamımı verip giderim
naber afaksdsakfd :D şaka bir yana hiçbişey demem cünkü eski sevgilim yok :D:DD:D
Artık biz olmadan bir merhaba derdim sen ve ben selamı sadece
kötü ayrıldıysak zaten o işte yanlışlık vardır ki şükür kimseyle kötü ayrılmadım bugüne kadar
Noldu lan ezik benden iyisini bulamadin degil mi :)
Hayatında olup biten hiçbir şey beni ilgilendirmiyor olduğu için hiçbir şey sormazdım.
nasılsın, mutlu musun? (hayatında birinin olmadığını öğrenme şansım olursa eski günlerin hatırına çay daveti...)
büyük konuşmak gibi olmasın ama eski sevgiliyle bir daha sevgili olmam zannederim ki bu yüzden ilişki hakkında bir soru sormam Naber nasılsın falan
Eğer onun ilişkisi yoksa tekrar sevgili olurduk çünkü severek ayrıldık hayallerim yüzünden ve kesinlikle onunla bir daha olacak eminim
Beni aldattığını kızın benden ne gibi bir farkı olduğunu sorardım.
Napıyon coluk çocuk nasil allah iyilik versin kal sağlıcakla iyi gunler geceyse de iyi geceler
Yine birilerini boynuzlayıp insanların hayatını benliğini alt üst ediyor musun diye sorardım!
Ya da sormazdım görmemezlikten gelirdim.
Dün denk geldik hiç mi özlemedin dedi ben sormazdım galiba
Eskiden ne salakmışım sen gibi kıza aşık olmuşum :)
"Be sıpatına pükürdüğüm. Bunca sene neredeydin?" derler genelde.
soru filan sormam konuşmam da ha illa konuşursak naber der yoluma bakarım
hal hatır sorarım mutlumu değilmi onu sorarım yaşanmışlığın hatırı var neticede
Değdi mi gittigine.. elin, gözün, tenin.. değdi değil mi gittigine?
yıllar seni cok degistirmis benden sonra neler yaptin 😄😄😂
Eskide kalmıştır. İlla konuşmak gerekirse naptın falan filan.
Hiç değişmemişsin insan kendine bakar bir derim. 😀
o kadar da beddua etmiştim hala gebermedinmi derdim heralde
Suratına tükürmezsem soracağım ilk soru ne b*k yemeye gittin olurdu.
Nasılsın? olurdu heralde. İlk sora yani. Direk hesap sorulmaz :D
bişey sormam ki.
banane canım yoluma devam ederim :)
Benim için koyduğun sınırları bir başkası için koymamana değdi mi diye sorardım...
Nasilsin diye sorardim, bu zamana kadar neler yaptiğini sorardim
Köydeki danalar büyüdümü, süt vermeye başlamadı mı diye sorarım 😅
Aradigini bulabildinmi? benim eski sevgilim tam evimin karşısında alkolik biriyle evli dışardan bakınca mutsuz olduğunu anliyabiliyorum
Onlar beni, ilerideki eşime hazırlayan öğretmenlerim :) baş tacı hepsi...
Sormaz. Sadece bakar ve onun konuşmasını beklerdim. Susarsa yoluma devam ederdim
illa konuşma durumu varsa sıradan şeyler ama ben konuşmamayı tercıh ederım
Hala yaşıyorsun. O Kadar beddua nereye gidiyor anlamıyorum ki?
nasil oldugundan baska bir soru gelmiyor aklima cünkü ilk soru nasil oldugunu ögrenmek olmali
Hiçbi zaman sevdiğim kadar güzel olmayacaksın :)
bak bu güzeldi :D
Sessizce gözlerine baka kalirsin söylenecek bisey yok
son gorusmemızden beri ne degisti sorarim merak ederek