Merhaba,
Hoşlandığım bir bayan vardı, kendisine açıldım, bu ilk konuşmamızdı. Kendisinden bir şans istedim, " şans vermekle alakası yok aslında, sınavlarım var ilerisi için ne bir arkadaşlık ne bir evlilik düşünmüyorum" dedi. Ben de, aynı sınava ben de gireceğim, ben de yoğunum sizin gibi dedim ve sonra peki sınavlarınızdan sonra size ulaşabilecek miyim? dedim, orası nasip kısmet dedi, konuşma bitti.. Hergün aynı otobüse biniyoruz iş gereği. Konuyu bilenler, açık kapı bırakmış diyor ancak ben boş bir umuda bağlanmak istemiyorum.
Bu konuda görüşlerinize ihtiyacım var..
Hoşlandığım bir bayan vardı, kendisine açıldım, bu ilk konuşmamızdı. Kendisinden bir şans istedim, " şans vermekle alakası yok aslında, sınavlarım var ilerisi için ne bir arkadaşlık ne bir evlilik düşünmüyorum" dedi. Ben de, aynı sınava ben de gireceğim, ben de yoğunum sizin gibi dedim ve sonra peki sınavlarınızdan sonra size ulaşabilecek miyim? dedim, orası nasip kısmet dedi, konuşma bitti.. Hergün aynı otobüse biniyoruz iş gereği. Konuyu bilenler, açık kapı bırakmış diyor ancak ben boş bir umuda bağlanmak istemiyorum.
Bu konuda görüşlerinize ihtiyacım var..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar