Pek iyi bişey değil. Cinsel obje olarakta görmüş olabilir niyetini kalbini bilmiyoruz o yüzden sağlıklı yorum yapamayız ama bir kadına böyle bir şey demekte iyi bir fikir çağrıştırmaz o insanın karaktersiz ruhlu olduğunu çağrıştırabilir.
Benimde Türkçem çok iyi ama bazen bazen kelimer var onları anlamıyorum nazende atasözü deyimler var demişti ailem onlar çok zor olduğu için aklımda kalmıyor
Tatil için gezmek için çok güzel cennet gibi vatan her yeri ayrı güzel ama ekonomisi şu an çok kötü bize göre iyi gelebilir yurtdışından geliyoruz paramız değerli ama yinede böyle olsun istemez kimse
Onu biliyorum da işte bende diyorum ya beni ilgilendirmez ben kötü olan varsa destek vermem şahsen Türkiye'de yaşayanlar daha çok veriyor Almanya'da yaşayanlar emin ol daha az vermiştir normalde bizim işimize gelir dolar uçtu euro uçtu gitti ve Türkiye'de para değerli olduğu için istediğin şeyi alman Türkiye'de kolay ona rağmen yinede ben insanları düşünürüm yazık cidden 😃
Ben o kadar çıktığını cidden bilmiyordum 😃 baya çok çıkmış ama hadi onu da geçtim ülkede yaşayan görenler var onlar niye veriyor Almanya'da yaşayan birine şu an Türkiye iyi adam geliyor 3 bin dolar ile Türkiye'de güzel para oluyor
Yine çok ya Türkiye için bence gayet çok oy oranı şahsen hadi ben kendimi geçtim diyelim ben sistemi bikmiyorum ama burada yaşayan insanlar hergün aynı sistem ile dert ile ortada olan şeylerle hâlâ nasıl böyle oy 😃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dış görünüşe laf etmiş.
Nasıl yani
Yani güzel giyinmiş ise fiziği de güzelse
İyi bir şey yani öyle mi
Pek iyi bişey değil. Cinsel obje olarakta görmüş olabilir niyetini kalbini bilmiyoruz o yüzden sağlıklı yorum yapamayız ama bir kadına böyle bir şey demekte iyi bir fikir çağrıştırmaz o insanın karaktersiz ruhlu olduğunu çağrıştırabilir.
Abazaymıs
Kötü yanı sapık mi oluyor güzel diyenler de var bu söze ben yabancı olduğum için anlamıyorum
Her yeri sağlam yerinde demek
Güzel bir şey mi bunu demek
4 te 4lük
O ne demek deyim mi oluyor Türkçem iyi ama atasözü deyim bilmem ben
Sen nerelisin
Türkiye aslen ama Almanya da yaşıyordum yıllardır ve Türkçem iyi olmasi aileden geliyor
Bende almanyada yaşadım türkçem iyi şükür
Benimde Türkçem çok iyi ama bazen bazen kelimer var onları anlamıyorum nazende atasözü deyimler var demişti ailem onlar çok zor olduğu için aklımda kalmıyor
Neresi peki eyaletin
Berlindeyim
Sence Türkiye mi Almanya mi güzel? Ekonomi olarak sormadım
Türkiye
Tatil için gezmek için çok güzel cennet gibi vatan her yeri ayrı güzel ama ekonomisi şu an çok kötü bize göre iyi gelebilir yurtdışından geliyoruz paramız değerli ama yinede böyle olsun istemez kimse
Yani o zaman sizde malum partiye vermeyin her sey daha oturaklı olur :)
Ben Türkiye'de değilim 😃 verdigimi nereden çıkardın ben Almanya'da yaşıyorum demiştim
Ha sizin direkt olaydan haberiniz yok :) seçim zamanları Almanya’da da sandık oluyor ya yurtdışında yaşayan Türkler kullanabilsin diye :)
Onu biliyorum da işte bende diyorum ya beni ilgilendirmez ben kötü olan varsa destek vermem şahsen Türkiye'de yaşayanlar daha çok veriyor Almanya'da yaşayanlar emin ol daha az vermiştir normalde bizim işimize gelir dolar uçtu euro uçtu gitti ve Türkiye'de para değerli olduğu için istediğin şeyi alman Türkiye'de kolay ona rağmen yinede ben insanları düşünürüm yazık cidden 😃
Yani almanyada toplamda %80 oy malum partiye çıkarsa ben bu cennet vatanım diyenleri sorgularım :D
Ben o kadar çıktığını cidden bilmiyordum 😃 baya çok çıkmış ama hadi onu da geçtim ülkede yaşayan görenler var onlar niye veriyor Almanya'da yaşayan birine şu an Türkiye iyi adam geliyor 3 bin dolar ile Türkiye'de güzel para oluyor
Almanyadan gelen oylarda oran %80 zaten burada %55
Yine çok ya Türkiye için bence gayet çok oy oranı şahsen hadi ben kendimi geçtim diyelim ben sistemi bikmiyorum ama burada yaşayan insanlar hergün aynı sistem ile dert ile ortada olan şeylerle hâlâ nasıl böyle oy 😃
:)
Öyle işte sen Türkiye'de misin tatile gidiyor musun
Ben sürekli berlinde yasıyorum
Çok güzel peki Almanca seviyen nedir? Benim aşırı kötü dilim var 🙈 Türkçem daha güzel Almanca konuşmada iyi yazmada aşırı kötüyüm
Almancam çok iyi nazar değmesin :) goethe institutden c1e kadar dil sertifikalarım var
Kıskandım şu an 😃 evlenelim bana öğret ana dilim gibi olsun
İyi değil demem şu sebeple Almanya'da yıllarca yaşadım çocuk yaşta ama ona rağmen yazmam ana dil gibi değil normalde Ana dil gibi olmalıydı
Demek ki türklerle konusmussun hep calısmamıssın da :) seni alıp ne yapayım evliyim ben
Oturduğumuz yerde türk daha çok belki bilirsin 😃
Çalışmadım çok. Evli olduğunu tahmin edemedim şakasına dedim ama Türkiyeli mi eşin yabancı mi?
Evet zaten türkler hep türklerin olduğu tarafa gidiyor ama ben daha merkezi bir yerdeyim :) Eşim yabancı ama alman değil
Daha iyi işte dil gelişimi kültür gelişimi için yabancılarla içli dişli olmak.
Ne peki Rus mu italyan mi 😃
İngiliz :)
Vayy sende şimdi inligiz vatandaşı oldun mu? Veya Alman vatandaşı
Normalde çifte vatandaşım zaten ben ingiliz olmadım o yüzden
Hım anladım ne güzel peki şu an bebiş var mı sizin hayırlı olsun
Yok :)
Hım hayırlısı den galiba yeni evlidin
Aynen
Sen bir gizliden çıkar mısın takip atayım
Çıkabilir misin