Kocam 4. çocuğu istiyor. 1 oğlumuz 2 kızımız var. Ben çok kararsızım?

İlk oğlumuz oldu sonra da iki kızımız. Şimdi illa tutturdu 4. diye. çalışıyorum ama işi ayarlarız sorun değil maddiyat da problem değil ama 4 de çok değil mi bu devirde? ilgiilenenmemekten korkuyorum. kocam çocuklarla çok ilgili o konuda hakkını yiyemem. kırmak da istemiyorum ama kararsızım. Ne yapmalıyım?
Kocam 4. çocuğu istiyor. 1 oğlumuz 2 kızımız var. Ben çok kararsızım?
Cevapla