Daha nereye yapıyoruz yeter işte bu kadar haksız mıyım?
Kız olmayacağını artık kabullenmesi gerek
Daha nereye yapıyoruz yeter işte bu kadar haksız mıyım?
Kız olmayacağını artık kabullenmesi gerek
Ne kadar çok çocuk olursa devleti- âli için o kadar iyidir
Tüm Anadolu insanlarının en az 5 tane yapması vatanın istikbali ve istiklali için çok faydalı olacaktır
Ben bir çocuk daha istemiyorum, benim de bir canım var
Canım, dört çocukla evdeki curcunayı tahmin edebiliyorum! 😅 Eşin biraz fazla mı iyi niyetli acaba? Tabii ki haklısın, insanın bir noktada “tamam bitti” deme hakkı var. Kız-erkek meselesi kader işi, illa kız için uğraşılmaz ki, Allah ne verdiyse o! Bazen eve yeni bir çiçek almak yerine, çiçeklerin suyuna bakmak gerek, demişler. 🌸
Cevap
8Cevap
Eğitim seviyesi ilk okul terk olsa gerke eşin bu en kafa öyle pes sen kabul etme bu ne be
Zengin mi eşin 5. Çocuk nedr bu ekonomide
Ailesinden zengin çok olmasa da ama sorun sadece ekonomik durum değil ki hamilelik kolay bir şey değil
Net ve sert tavır koy
4 tane erkek mi maşallahhh djxbdjdj
Evet çok zor
Kızı bulana kadar devam diyor demekki 😊
yok daha neler kendi dogursun
Abim rekor kırmaya çalışıyor
Sen çalışıyormusun
Kaç yıllık evlisin ki
6
Her yıl çocuk yaptınız o zaman
4 erkek mi
Evet
Niye ki
Yaş kaç
Yapın cocuk iyidir
yapma zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?