Eşim benle beraber olmuyor ama çocuğumuz olsun istiyor. Bu normal mi?

Tüp bebek yoku ile çocuk istiyor. Zaten ayrı yatıyoruz. Yemek bulaşığını yapıyorum, maaş Kartım elinde. Kadın yerine koymuyor ama çocuk olsun istiyor. Hala niye duruyorum burada bilmiyorum. Bende karaktersizim heralde.
Güncellemeler
+1 yıl
Dün bu işi çözmezse ayrılmak istediğimi, yakın zamanda tayin hakkım olduğunu , o zamana kadar çözülmezse gidicemi söyledim, bu ara işleri yoğunmuş , onu darlıyormuşum, paçasını bırakacakmışım, gidersen git dedi bana, gece hazırlandım gitmek için, o saatte gitsem anneme babama üzüntüden bir şey olur , çöp atayım bar diye çıktım, ağlama krizine girdim , gidiyorum sandı, bu saatte gitme eve gir, yarın ne yapacaksan yap dedi, hala bana yarın gideceksen git mi diyorsun dedim istediğini yap yarın dedi
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu iş çözülmeden tüp bebek filan yaptırmam dedim senden çocuk isteyenin aklı yok dedi, çok ağladım gece hiç uyumadım, kalktım ütüsünü yaptım, ayakkabısını boyadım gece yarısı, sabah uyanınca gelip saçımı okşadı, saçımı boyatmıştım geçen hafta güzel olmuş dedi, yanağımı okşadı şehir dışına gitti, bende eve geldim.. Aptal mısın demeyin. Matematik öğretmeniyim benSevilmediğimin istenmediğimin gayet farkındayımÇirkin de değilim. Dul damgasından korkuyorum
Eşim benle beraber olmuyor ama çocuğumuz olsun istiyor. Bu normal mi?
Cevapla