Belkide vazgeçmek zorunda kalmışsındır ondan.. Canınin yanacaģini bile bile gidersin..
Siz kaybettiginizi mi vazgectiginizi mi özlersiniz?

Siz kaybettiginizi mi vazgectiginizi mi özlersiniz?

soruya bak ağlamak istiyorum :(
üstü sakal altı bıyık :(
aşk gökyüzündeki yıldızlara benziyor...
insan ulaştığı şeyin nankörü ulaşamadığı şeyin delisidir...
kaybetmek her zaman acı olur...
sevdiğin bir yıldız gibi yüreğinden kayıverir...
yokluğu hançer gibi yüreğine saplanır...
vazgeçtiğin mazi olur bir anlamı yoktur.
Ben hiçbirini özlemiyorum, direk seni özlüyorum. 😃 Bak kanka sana yürüdüm. :D djjss
Insan kankasına yürürmü😂
Yürümez mi? 😂
Yürumez belki😂
EİG için teşekkür ederim. :))
ikiside kaybettiğimden o mutlu olsun diye vazgeçtiğimdir. o yüzden özlerim hiç bitmeyen aşk ateşiyle kavrulmak bahasınada olsa özlerim
Kaybettiklerini ozler hatta watsap durumum soyle benm
İnsan kaybettiklerini ozler vazgectiklerini degil :)
Cevap
19Cevap
Bunu dinle https://vocaroo.com/i/s07hjWFeq7cJ
Özlemem ben kimseyi.
Yani öyle afilli konuşmayayım, ilişki bitişi tazeyse, kaybedip vazgeçtiğim önemli değil özlüyorum.
En fazla 4 ay. sonra keyfime bakıyorum. D
Vazgeçtiğim insanı özlemem.
Kaybettiğim bir insan yok. Olsa idi üzülürdüm.
Kaybettiğim her insana değer verdiğim için hep özlerim
Niklerimize baktım da biz seninle iletişim kuramayız galiba, bu soruyu es geçiyorum.
Cayırt
C) hiç biri. Seviyorsa zaten yanında olur ve gitmez. Gidenin yolu açık olsun diyip, asıl olan hayata devam etmektir, belki ondan daha iyisi karşına çıkacak
Kaybettigimi özlüyorum
Yarim kalanlar ozlenir hep.
Hicbir zaman vazgectiklerimi ozledim
Kaybettiğimi.
Çünkü vaz geçtiğimden, isteyerek, kaybettiğimden istemeyerek.
Kaybettigimi ozlerim. Vazgecmişsem hersey bittigi icin vazgecmisimdir cunku
Böyle saçma duyguların toplamına aşk diyorlar nedense
Ben vazgectim ilk zamanlar özledim ama sonra hissizlestim
Özlemek istediğini...
Vazgećtiğini kim özlerki? Kaybettiğini.
Vazgeçmek zaten kaybetmektir.
Severek vazgeçtiğimi..
Kaybetsemde vazgecsemde ozlerim
Vazgeçtiğini daha çok özler insan
özlemek yalnızlıktır.
Vazgecmissem niye ozleyim
Kesinlikle kaybettiğimi
Yitirdiğimi özlüyorum.
Oof en sevdiğim soru.. cevap ne bilmiyorum
Kaybettiğini
İz bırakan özlenir
Bilemedim. :s
Kaybettiğimi
Kaybettiğini.
kaybettiğine...
Kaybettigini
Kaybettigini
Kaybettiğimi 😕
Kaybettiğimi.
Kaybettiğini
kaybettiğini
kaybettigini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar