
kaybettiklerimi eğer haksız yere kaybettiysem ben hatalıysam haksızsam onları kazanmak için elimden geleni yaparım sonuna kadar..
Eğer ben haklıysam hatam yoksa sorun karşı tarafta ise ve bunu bilmelerine rağmen hala ben haklıyım edasında tavırlar sergileyip gitmişlerse ve bir çaba göstermemişseler yol veririm giderler.. yolları açık olsun.. ne olursa olsun haksızlığa dayanamayan biriyim o konuda taviz veremem..
Vazgeçtiklerimin hiç şansı yok üzülmem..
Önemli Bir şey olmadığı sürece kimseden kolay kolay vazgeçmem..
Vazgeçmissem eğer çok büyük bir yanlış bir hata yapmıştır bana oyüzden vazgeçmisimdir ve bunun dönüşü olmaz..
Ne kadar çaba olsada af dilensede Olmaz.. belki affederim ama o hatayı ömür boyu unutmam hiç..
Affetsem bile uzaklaşır birdaha görmemeyi karşılaşmamayı tercih ederim.
Asla eskisi gibi olmaz hiç bir şey..
Yine aldım ele kalemi misali 😊
Evet gelelim size..
Peki siz kaybettiklerinizemi üzülürsünüz yoksa vazgeçtiklerinizemi?
Mutlu keyifli akşamlar diliyorum hepinize arkadaşlar.☺️
Güncellemeler
+1 yıl
..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer