Kaybettiklerinize mi üzülürsünüz vazgeçtiklerinize mi?

🌹🌹🌹
🌹🌹🌹
Kaybettiklerime üzülürüm.
kaybettiklerimi eğer haksız yere kaybettiysem ben hatalıysam haksızsam onları kazanmak için elimden geleni yaparım sonuna kadar..
Eğer ben haklıysam hatam yoksa sorun karşı tarafta ise ve bunu bilmelerine rağmen hala ben haklıyım edasında tavırlar sergileyip gitmişlerse ve bir çaba göstermemişseler yol veririm giderler.. yolları açık olsun.. ne olursa olsun haksızlığa dayanamayan biriyim o konuda taviz veremem..
Vazgeçtiklerimin hiç şansı yok üzülmem..
Önemli Bir şey olmadığı sürece kimseden kolay kolay vazgeçmem..
Vazgeçmissem eğer çok büyük bir yanlış bir hata yapmıştır bana oyüzden vazgeçmisimdir ve bunun dönüşü olmaz..
Ne kadar çaba olsada af dilensede Olmaz.. belki affederim ama o hatayı ömür boyu unutmam hiç..
Affetsem bile uzaklaşır birdaha görmemeyi karşılaşmamayı tercih ederim.
Asla eskisi gibi olmaz hiç bir şey..

Yine aldım ele kalemi misali 😊

Evet gelelim size..
Peki siz kaybettiklerinizemi üzülürsünüz yoksa vazgeçtiklerinizemi?
Mutlu keyifli akşamlar diliyorum hepinize arkadaşlar.☺️
Güncellemeler
+1 yıl
..
Kaybettiklerinize mi üzülürsünüz vazgeçtiklerinize mi?
Cevapla