Kimileri vazgeçiştir, kimileri kaybediş.. Kimileri sondur, kimileri diriliş.. Sizin heybenizde en çok hangisi var?

Kimileri vazgeçiştir, kimileri kaybediş.. Kimileri sondur, kimileri diriliş.. Sizin heybenizde en çok hangisi var?

Benim kaybettiklerim çok.. çünkü ben vaz geçmem bir şey olana kadar mutlaka çabamı sürdürürüm olmuyorsa bile tekrar denerim.. ama en son başka yol yoksa çaresizsem o zaman elinde sonunda kaybediyorum
Vazgeçtiysem hakkımda hayırlısı degildi diyedir erken bir pes ediş değil yeni olguların başlangıcı olmuştur. Kaybetmeye gelecek olursam bir şey kaybettigimi dusunmuyorum ikisi de nötr yani buna göre.
Tesekkur ederim.
🌿
Kimseyi kaybettiğimi sanmıyorum. Onlar beni kaybetmiştir. Çünkü nah bulur kim olursa olsun benim gibisini. Bunu ego kasmak için de demiyorum öyle gibi görünse de.
Vazgeçtiğim için kaybettikkerim çok.
Cevap
10Cevap
Ben ne vazgeçtim nede kaybettim ama beni kaybettiler dolayısıyla beni kaybedenler daha çok.
Vazgeçtiklerim daha çok ne yazık ki. Dengesizim ne yapayım
Bilmiyorum ki. Hayatım hareketlidir. Onları takip edemedim.
çok geç geliyorsun sorumlarıma
sorum ne ya
Aksiyonsuz bir an'ın yok mu
vazgeçtiklerim daha çok.. En azından vicdanımın rahat olduğu hissi uyandırıyor bende..
kaybettiğim şeyden vazgeçmiştim bir noktada ama en acısı da başından beri bana ait değildi zaten olmamıştı da sadece bir yanılsamadan vazgeçtim bir yanılsamayı kaybettim
Vazgeçtiğin şey ve insanlar çok fazla.
İsteyerek hayatımdan çıkarttığım kimseyi kayıp olarak görmem ben.
vazgeçilmez sanılanlardan vazgeçmelerim diyeyim... iş ilişki arkadaşlık dostluk... hiç biri de kayıp olmadı
Hem kendin kaybettiklerim hem vazgeçtiğim insanlar var.
Vazgeçtiklerim ve bu sebepten kazandıklarım
Hakettiği için vazgeçtiğim boşverdiğim insan sayısı büyük farkla daha çok
Vazgeçtiğim çok kayıp olarak gördüğüm biri yok.
Vazgeçtiklerim daha çok.
Vazgeçtim çoğu zaman , baktım olmuyo bıraktım. İyi de yapmışım asla pişman olmadım.
Ikiside degil sanki 😊
Hepsini ekarte edecek azmim çok 😎
Ben asla vazgeçmem onlar kaybolmuştur. d
Vazgeçtklerin sanırım
İkisi de aynı
Vazgeçtiklerim
Kaybetmeden vazgeçtiklerim daha çok diyelim
Kazanamadıklarım daha çok...
Kaybettiklerim daha çok.
Kaybettiklerim için vazgeçtiklerim
Vazgeçişlerim daha fazladır.
Vazgeçtiklerim
Vazgeçtiklerim.
Vazgeçtiklerim
İkiside çok
Kaybettiklerim
Vazgectiklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?