Sevgilimin kolundan tuttum ittim ve cok pişmanım lütfen bakarmısınız?

öncelikle merhabalar tamam kızabilirsiniz istediğinizi diyebilirsiniz sevgilim bu paylasımı göremicek

bugun 19.02.2015

bugun sevgilimle Ankara kızılaydaydık
sevgilim pttden bir yere para yatırması gerekliydi bende atmden yatıralım içerde sıra var beklerız burdan yaparız dedim
sevgilimle atmye geçtik yatırcaktık ismim gözükmez ama dedi içerden yatırak dedi
bende dedimki makbuzda onay kodu var adamı ararsın sorun olmaz dedım içerden yapalım dedi yine bende dedimki her zaman böyle yapma uğraştırma beni dedim
aslında gerçekten ama gerçekten yemın ederım uğraşma böyle sıra beklerız dicektim ağzımdan öyle cıktı
dedim haklı olarak cok üzüldü bana küstü sevgilim benden uzaklastı yapmıcam birşey dedi gel yapalım dedim yapmıcam dedi cok sinirlendik ikimizde sonra metro kartımı ver ben gidiyorum dedi bende hayır dedim gel yatıralım dedi sonra metro kartını verdım gitmezz sandım gitti kızılay avmnın önündeki metroda bekliyodu bende bensız nasıl oraya gider diye cok sinirlendim
kıza kıza gittim oraya sonra onu görünce kolundan tuttum çektim biraz sinirime hakim olamadım insanlar bize baktı tam o anda şok oldum bunu yapmamalıydım cok üzüldüm oda cok üzüldü bana dokunma sakın dedı metroya bindik Şu an iyiyiz ama sevgilim cok üzüldü

Şu an yanı mahcuplugumdan ağlayarak yazıyorum ne yapmalıyım lütfen söyleyin

teşekkür ederim
Sevgilimin kolundan tuttum ittim ve cok pişmanım lütfen bakarmısınız?
Cevapla