öncelikle merhabalar tamam kızabilirsiniz istediğinizi diyebilirsiniz sevgilim bu paylasımı göremicek
bugun 19.02.2015
bugun sevgilimle Ankara kızılaydaydık
sevgilim pttden bir yere para yatırması gerekliydi bende atmden yatıralım içerde sıra var beklerız burdan yaparız dedim
sevgilimle atmye geçtik yatırcaktık ismim gözükmez ama dedi içerden yatırak dedi
bende dedimki makbuzda onay kodu var adamı ararsın sorun olmaz dedım içerden yapalım dedi yine bende dedimki her zaman böyle yapma uğraştırma beni dedim
aslında gerçekten ama gerçekten yemın ederım uğraşma böyle sıra beklerız dicektim ağzımdan öyle cıktı
dedim haklı olarak cok üzüldü bana küstü sevgilim benden uzaklastı yapmıcam birşey dedi gel yapalım dedim yapmıcam dedi cok sinirlendik ikimizde sonra metro kartımı ver ben gidiyorum dedi bende hayır dedim gel yatıralım dedi sonra metro kartını verdım gitmezz sandım gitti kızılay avmnın önündeki metroda bekliyodu bende bensız nasıl oraya gider diye cok sinirlendim
kıza kıza gittim oraya sonra onu görünce kolundan tuttum çektim biraz sinirime hakim olamadım insanlar bize baktı tam o anda şok oldum bunu yapmamalıydım cok üzüldüm oda cok üzüldü bana dokunma sakın dedı metroya bindik Şu an iyiyiz ama sevgilim cok üzüldü
Şu an yanı mahcuplugumdan ağlayarak yazıyorum ne yapmalıyım lütfen söyleyin
teşekkür ederim
bugun 19.02.2015
bugun sevgilimle Ankara kızılaydaydık
sevgilim pttden bir yere para yatırması gerekliydi bende atmden yatıralım içerde sıra var beklerız burdan yaparız dedim
sevgilimle atmye geçtik yatırcaktık ismim gözükmez ama dedi içerden yatırak dedi
bende dedimki makbuzda onay kodu var adamı ararsın sorun olmaz dedım içerden yapalım dedi yine bende dedimki her zaman böyle yapma uğraştırma beni dedim
aslında gerçekten ama gerçekten yemın ederım uğraşma böyle sıra beklerız dicektim ağzımdan öyle cıktı
dedim haklı olarak cok üzüldü bana küstü sevgilim benden uzaklastı yapmıcam birşey dedi gel yapalım dedim yapmıcam dedi cok sinirlendik ikimizde sonra metro kartımı ver ben gidiyorum dedi bende hayır dedim gel yatıralım dedi sonra metro kartını verdım gitmezz sandım gitti kızılay avmnın önündeki metroda bekliyodu bende bensız nasıl oraya gider diye cok sinirlendim
kıza kıza gittim oraya sonra onu görünce kolundan tuttum çektim biraz sinirime hakim olamadım insanlar bize baktı tam o anda şok oldum bunu yapmamalıydım cok üzüldüm oda cok üzüldü bana dokunma sakın dedı metroya bindik Şu an iyiyiz ama sevgilim cok üzüldü
Şu an yanı mahcuplugumdan ağlayarak yazıyorum ne yapmalıyım lütfen söyleyin
teşekkür ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar