Askerde psıkolojısı bozulanlar oluyormus dogru mu cok mu sıkı baskı uyguluyorlar napıyorlar o kadar detaya bakar mısnz?

konustugum bırısı vardı sevgılı olmaya baslamıstık askerde psıkolojım bozuldu dedı gecmıste de bazı kotu olaylar yasamıstı eskı sevgılısının baska bırıyle konustugunu ogrenmıstı askerlıge basladıgı aylarda onun da etkısı var 5 ay oldu ogrenelı ayrıldılar askerlıgı de kısa devre bıtmesıne bır ay kaldı sabredemıyor askerlık cok mu kotu o kadar komutanlar ezıyet mı yapıyor ya da cok mu abartıyor ve su an bnmle konusmak ıstemıyor bı sure psıkolojım bozuk dedı gecmısı tam olarak anlatmadı su gunler gecsın anlatacam dedı bnde cocuk oyuncagı mı bu ya devam edelım ya ayrılalım dedım senı sevıyorum bana zaman ver dedı sınırım bozuldu ya uzuluyorum da onun ıcın nıye boyle dert yapıyor gayet ıyıydı hersey hem askerlık hem gecmısı kotu olmus onun ıcın
Askerde psıkolojısı bozulanlar oluyormus dogru mu cok mu sıkı baskı uyguluyorlar napıyorlar o kadar detaya bakar mısnz?
Cevapla