Bazı Askerlerde neden çok abazalık var?

Yalnış anlaşılmak istemem askerlere sonsuz saygım vardır başımın üstünde yerleri vardır hatta bende önceden asker polis olmak istiyordum. Genelleme yapmak istemiyorum 2-3 tanesi öyle diye hepsi öyle olucak diye birşey yok ama bir kaç tane denk geldim aff buyrun ama midem bulandı kişiliklerinden engelledim. Tabikide bu askerliği laf edilemez kötü birsey denmez asla. insanların terbiyesizliği saygısızlığı. Sadece bunu yapıp ne ellerine geçiyor onuda bilmiyorum merak ediyorum. Dedigim gibi bende çok asker olmak istiyordum hala daha istiyorum fakat tesettüre sebep yapamıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Saygım var derken yalnış anlaşıldı ben kimsenin parasına ya da makamına göre sevgili yapmam ve bir askerle ne sevgili olurum nede evlenirim. Küçümsedigimden değil sadece prensip bir mesele Bu göreve saygım var vatani bir görev olduğu için polis jandarma asker v. s
Bazı Askerlerde neden çok abazalık var?
Cevapla