Popoma şaplak attı ben kalkarken? Evde yalnızdık, niyeti kötü mü erkek arkadaşımın?

Bugün öğleden önce onun evine gelmem için sözleşmiştik. Televizyonu falan hazırlamadan önce mutfağa gideyim de birşeyler getireyim dedim. Tam ben kalkıp onun önünden geçerken popoma şaplak attı. Hiç konuşurken bile bu kadar samimi olmamıştık. Bu hareketini nasıl değerlendirmeliyim? Bunu başlangıç mı saymalyım. Niyeti mi kötü emin olamadım.
Popoma şaplak attı ben kalkarken? Evde yalnızdık, niyeti kötü mü erkek arkadaşımın?
Cevapla