Selamlar
Esas oğlumuz çook eski bir arkadaşım ama samimiyet sıfırdı ilk tanıştığımızda.
Son 1 yıldır facede görüşürken şu son bir ayda birşeyler hissetmeye başladım ki hatta hissettiğimi farkettiğim gün çocuk askere gidiyorum ben bu ay dedi sağ olsun. Geçen ağzımı aradı sanki birşey hissediyor muyum diye yokmuş gibi davrandım. O günden sonra soğudu bana karşı. Ama hissediyorum. Yanında çok güzel hissediyorum ve kişiliği efendi bana göre birisi. Üniversiteler bitti hani eğlenmelik değil de olur da anlaşılırsa bildiğin evlenmelik tip.
Şimdii çocuk bu hafta gidecek 12 ay yok arada bir kere izne gelicek işte 1 hafta galiba. Ben ona kendimi belli etmedim ki o da birşeyler hissediyorsa aklı kalmasın diye ama iyi mi yaptım kötü mü yaptım? Sizin fikriniz nedir?
Esas oğlumuz çook eski bir arkadaşım ama samimiyet sıfırdı ilk tanıştığımızda.
Son 1 yıldır facede görüşürken şu son bir ayda birşeyler hissetmeye başladım ki hatta hissettiğimi farkettiğim gün çocuk askere gidiyorum ben bu ay dedi sağ olsun. Geçen ağzımı aradı sanki birşey hissediyor muyum diye yokmuş gibi davrandım. O günden sonra soğudu bana karşı. Ama hissediyorum. Yanında çok güzel hissediyorum ve kişiliği efendi bana göre birisi. Üniversiteler bitti hani eğlenmelik değil de olur da anlaşılırsa bildiğin evlenmelik tip.
Şimdii çocuk bu hafta gidecek 12 ay yok arada bir kere izne gelicek işte 1 hafta galiba. Ben ona kendimi belli etmedim ki o da birşeyler hissediyorsa aklı kalmasın diye ama iyi mi yaptım kötü mü yaptım? Sizin fikriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar