Merhabalar arkadaşlar, benim 11 aylık bir ilişkim var. Buğday tenli, eli yüzü düzgün, saçları siyah, fit bir vücuda sahip olan bir kız arkadaşım var. Kendisiyle ilk tanıştığım zamanlarda pek de dikkatimi çekmezdi fakat bir kaç ay sonra, gözüme çok güzel görünmeye başladı. Mesela bir mont giydiği zaman, onu o kadar güzel gösteriyor ki.. Ne giyse yakışıyor, saçlarını bir açıyor 10 kat daha güzelleşiyor mesela. Her haliyle güzel ama, aynı zamanda da çok çekici birisi. Sokakta el ele yürürken falan erkeklerin çoğu bakıyor mesela, ya da bensiz bir yere gidiyor, arabadan falan iniyor, markete girecek diyelim; ben de izliyorum..
20 metre yürürken bile en az 6-7 kişi ona bakıyor. Kendisine daha önce güzel olduğunu söyledim fakat korktuğumu söylemedim. Neden korktuğumu tam olarak bilmiyorum aslında. Onu kaybetmekten korkuyorum. Kitap okurken falan onu izliyorum mesela, hem gurur duyuyorum böyle bir kız sevgilim olduğu için hem de korku yaşıyorum ya kaybedersem diye. Karmaşık duygular içerisindeyim. Ve bu berbat bir şey. Hani böyle kavga falan edersek ya ayrılırsak korkusu falan var. Ya beni terk ederse diye.
Kendisi beni çok yakışıklı buluyor. Ama ben pek de yakışıklı olduğumu düşünmüyorum. Sadece elim yüzüm düzgün, boyum uzun o kadar. Neden böyle korku yaşıyorum acaba? Mesela sokakta falan birisi ona baktığı zman rahatsız oluyorum. Başka bir erkeğin onu elimden almasından korkuyorum. Yardımcı olur musunuz? Gerçekten bu korkuyu aşmak istiyorum. Sanki ondan daha iyisini bulamazmışım gibi bir inanç geliştirdim kendi kendime ve bu beni yıpratıyor. Şimdiden teşekkürler.
20 metre yürürken bile en az 6-7 kişi ona bakıyor. Kendisine daha önce güzel olduğunu söyledim fakat korktuğumu söylemedim. Neden korktuğumu tam olarak bilmiyorum aslında. Onu kaybetmekten korkuyorum. Kitap okurken falan onu izliyorum mesela, hem gurur duyuyorum böyle bir kız sevgilim olduğu için hem de korku yaşıyorum ya kaybedersem diye. Karmaşık duygular içerisindeyim. Ve bu berbat bir şey. Hani böyle kavga falan edersek ya ayrılırsak korkusu falan var. Ya beni terk ederse diye.
Kendisi beni çok yakışıklı buluyor. Ama ben pek de yakışıklı olduğumu düşünmüyorum. Sadece elim yüzüm düzgün, boyum uzun o kadar. Neden böyle korku yaşıyorum acaba? Mesela sokakta falan birisi ona baktığı zman rahatsız oluyorum. Başka bir erkeğin onu elimden almasından korkuyorum. Yardımcı olur musunuz? Gerçekten bu korkuyu aşmak istiyorum. Sanki ondan daha iyisini bulamazmışım gibi bir inanç geliştirdim kendi kendime ve bu beni yıpratıyor. Şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar