AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Hayir kesinlikle kaçmam
Ayip olur sonucta
Hem benim o kisiyle anlasmam daha önemli.
Ayıp olmasın diye oturur en azından bir şeyler içerdim
Herkes bir şansı hakeder, bakarsın olmuyorsa uygun bir şekilde gidersin..
Nezaketen buluşma sözü verildiyse görüşmeli. Ama ilk ve son görüşme olmalı :)
Tanımak isterim sonuçta görünüşe göre yargılamamak gerekir
dayanabildiğim kadar dayanırım dayanılmıcak gibiyse vınnn
Yinede yanına giderim ama çok sıkı fıkı olmam. Eğer beğenmezsem bu işin olmayacağını belli ederim
Bilmiyorum o anki ruh halime balı tavrım ne olurdu kestiremiyorum şimdi düşününce
Bir daha gorusmek istemediğimi. kibar dille soylerim
Yanına gidip tanışırdım. Ve o an derdim özür dilerim arkadaş kalalım diye :)
Tanışırim o kadar saygısız biri değilim kaçıp gidecek kadar
Yani tanımışım fikirleri konusmaları davranıslari hosuma gitmis sonucta görüntıyü 2. Plana atarım giderim konusurum fikirleri hareketleri gene beni kendine çekiyorsa o iliskiyi surdururum :Dd
Tanımak isterim hersey tip degil tipi iyi olanları da gorduk napalım allah bazılarının karakterınden alıp tipine veriyo o da iyi olmuyo
Çok haklısınız.
@ilkvetekkonum tesekkur ederım
Gittim görüştüm ama karakter olarak pek uyumlu olmadığımızı farkettim uzaklaştım
Kaçmak yerine doğru dürüst söylersin olur biter insanları uzmenin anlamı yok
Basima geldi benimde ogun icin takildim ama sonrasinda hic konusmadim bidaha :D
insanları gücendirmeden bir şekilde söylemek doğrusudur açık sözlü olmalı
Bırakıp gitmezdim elbette. Fakat görünüşü ısınamayacağım derecede ise o gün son görüşmemiz olurdu.
Gazi üniversitesinde türk dili ve edebiyatı okuyorum. Ailem sarıyerde yaşıyor. Sevgilim kürt. Yaşasın halkların kardeşliği?
Bunu daha önce yaşadım ve o kişinin yerine kendimi koyup empati yaptim tanıştık biraz sohbet ettikten sonra müsade istedim uygun bir şekilde...
Buluşmayı tamamiyle bitirmek daha mantıklı sonradan buluşmamak daha mantıklı karşı da ki de kötü hissetmesin.
ilk bulasmada cok rahatsiz olmuştum is aldin durduk yere duye soyleniyordum vakit gecsin de eve gidip yatagim diye düşünmüştüm sonrasinda muhtesem bir cinsel hayatimiz olmustu 15 yilgecti hala unutmam
Konuşurum ama benim tavrimdan dolayı konuşmak istemedi
O an kırmam ve kırmadan zamanla uzaklaşmaya çalışırım.
İkinciye gitmem ama ilkini de bozup ona kötü hissettirmem
Tabi ki yanına giderim. Her şey dış görünüş demek değildir.
yanına gidip tanışırım içi güzeldir kalbi ahlâkı bilinmez
Kacmadim hiç, hatta ayıp olur diye muhabbet ettim, sıcak davrandım, anlamadı hoslanmadigimi
Sessizce değil direk sesli bir şekilde uzaklaşırım tipim değilsin diyerekten 😏
en yakın arkadaşımı çağırırım sonra bişey bulup kaçarım
İşte sizin gibi kızlar aldatılmayı hak ediyor
@eozgor hiç bir insan ne olursa olsun aldatılmayı haketmez, terkedilmeyi hakeder. Aldatmak kişinin karşısındakine değil, kendi şahsına terbiyesizliğidir.
@Ecearis_2 En yakın arkadaşımı çağırdım kaçarım diyorsun. Eğer sen karşındaki kişiye oradan topar kalktığını belli edersen yani o kişiye beğenilmediğini hissettirirsen çok büyük günaha girmiş olursun
@eozgor yanı bu benim girdiğim günah, senin gireceğin günahı haklı çıkartıyor öyle mi?
@Ecearis_2 kendini bu kadar önemseme derim. Herkes gibi ölümlüsün
@eozgor Açıkçası bunu buraya nasıl bağladın çok merak ettim😂
@Ecearis_2 Ben senden daha İlerisini görüyorum. Konuyu uzatmaya gerek yok kimseye böyle davranma derim
@eozgor Sen benden daha ilerisini gormuyorsun, sen lafı çok başka yerden anlıyorsun, her neyse, tartışmanın lüzumu yok iyi geceler.
@Ecearis_2 İyi geceler
@eozgor en iyi arkadaşı bu olmasın 😁
cevabı vermiş arkadaş zaten benim cevaplamama gerek kalmamış :d
ay yok, bir daha görmeyeceğim insana ayıp olmasın diye triplere giren insanım.
bir ara geldi başıma. Kız bela oldu bırakmıyordu. Sonra dedim ki ailem beni uygun buldukları bir kızla evlendirecekler :D
illa gerısının gelmesı önemlı değil. konuşurum yınede. kalkmış gelmiş buluşmak için. sonradan soylerım tabı olmayacağını
İlk buluşma bu. Nezaketen gider konuşurum ve belki fikrim değişir
Ben sanaldan biriyle gorusmustum çocuk sonra arayip sormadi cok uzulmustum o gunden beri kimseyle gorusemiyorum bilinc altima yerleşti lutfen boyle seyler yapmayınız :( :(
Kendimden soguturum igrenc igrenc davranip. Kacmam. Onu kacirtirim.
Gidemem sanirim farkli bir insan ciksa bile yazisini sevmisimdir dusuncelerini
yinede tanıma isterim ben önemli olan karakter tabi dış görünüşde önemli
En azından bu işin olmayacağını söylemek için giderdim yanına
Sessizce uzaklaşırdım, arayıp önemli bir işimin çıktığını söylerdim
Baştan buluşmam sanırım sadece soayal ağdan tanıdığım biriyle.
eğer buluşmaya gitmişsem yanına gidip tanımak isterim her şey görünüş değil
Helal sana be harbi delikanlı kızsın. maşallah
Hayır hayatta oyle bisey yapmam konusmasına kişiliğine bakarım.
Niye kaçalım canım? Soğuk davranırım sonra bir daha bulusmam.
bana bir kere oldu hiç beğenmedim ama kaçmadımda arkadaş olduk
Hayır tabiki. Tanımak nasıl biri olduğunu anlamak bilmek isterim
Simdi gorusmussem gercrekte ayip olur. kirmak istemem onu daha. sonra soylerdim
Kacmam heralde yazık günah sıskksse bosuna mı gittim oraya kadar
Tabikide yanina giderim benim basima geldi bu cok gormek istedi ve oldugum yere geldi ben begenmedim o begendi ama ben olmaz dedim
Bende huy ve karakter ön planda, asla böyle birşey yapmam, devam ederim, zamanla da severim, bende zamanla oluyor, ilk görüşte aşka inanmıyorum zaten
Bir kere tanıştım 2 saat zorla oturdum sonra eve giderken numaramı sil demiştim sevgili olmak isteyince 😄
Arkadas gibi davranırım ama asla soguk davranmam ve kesmem konusmayı çünkü bunu yapmak çok onur kırıco ve üzücü
kaçarsan ayıp olur tabi ki bir anda konuşmayi kesersen de tipini beğenmediğini düşünür ve baya üzülür bence yavaş yavaş samimiyeti kesmek en mantiklisi
Tanışırım illa sevgili olmak gerekmez arkadaşta olabiliriz
Sanki dünyann en yakışıklısı biziz :)) oturur sohbet ederm ne zararı olurki...
telefonum çalar ve aniden uzaklaşırım oldgum yerden
Kacmam. Ama ilk gördüğümde ki hislerimi de soylerim. Anlar herhalde
Kaçmam terbiyesizlik olur o
Eski sevgilimle ilk bulusmaya onu hiç görmeden gitmiştim ne biliyim hani kalbini sevdim derler ya öyleydi. 11 ay çıktık cok da mutluyduk ama sartlar geregi ayrildik
Yanina giderim ne de olsa benim icin gelmiş onu tanimaya çalişirim :)