
Eski ilişkileri sorguluyorsa
Aşırı egolu biriyse
Beklediğim gibi çıkmazsa (Farklı fotoğraf falan :D)
Sürekli telefona bakarsa
Buluşmaya geç kalırsa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Daha ilk karsilasmada soğuk bir tavır , ego ile karşılaşırsam bütün enerjim düşer ondan sonrasında amudada kalksa benim o görüşme hiç olmamış değeri taşır. Çünkü ben çok samimi ve sıcakkanlı birisiyim o beni gördüğünde kırk yıldır taniyormus duygusunu hisseder ve o rahatlığı veririm benim yanımda kasılmasına, farklı bir insan gibi görünmesine , tedirgin olmasına hıc gerek kalmaz hatta olur ki heyecandan birşeyi yanlış söyledik ya da bir durum oldu diyelim benim için sorun yok birlikte güleriz o anki duruma bizim için de makara olur ortam senlenir samimi bir hava oluşmuş olur
Ben daha farklı bir konuya değinmek istiyorum :Biriyle buluştuğumuz anda karşı taraf telefonunu saklıyorsa ters çeviriyorsa siz onun telefonunu alınca tedirgin oluyorsa ve size üsten üsten bakıyorsa memnuniyetsiz kibirli şekilde. Uzaklaşmayın ardınıza bakmadan kaçın ordan :D ben şunlar olsa böyle bir insan nerede kaldı nen neredeyim der doğru mesafeyi bulurum.
İlk buluşmada eski ilişkileri sormak dünyanın en igrenç şeyi olmalı. Düşünsene ikiniz oturmuşsunuz ve 3 cü kişiden bahsediyorsunuz. Çok büyük saygısızlık.
Telefonla ilgilenmekte aynı şekilde. Ayrıca yanında ben varken telefonla ilgilenen adam olamaz.
tabi eskileri sorunca zor durumda kalıyor bazı kızlar anlıyorum anlıyorum..
@Khadimdost kız sana başka bi erkekten bahsederken sen bundan rahatsız olmuyorsan erkekligini sorgulamalısın.
ya pardon da karşımdaki kız benden önce 10 kişi eskittiyse eğer kendimi güvene almam gerekmez mı sence
@Khadimdost bunu karşındakinin sana güven verip vermemesinden anlarsın. Her an ilişkiyi bitirecek gibi mi duruyor? Yoksa saglam mı? Eskiyi sorarsan o da senin kafadaysa oturup anlatırsa dinle hadi. Yok aklı selimse kaybettin o kızı tebrikler.
Açıkçası sürekli telefonla ilgilenmesi beni rahatsız eder mesela geçen bir sosyal deney yapılmıştı engelli olan birisiyle buluşmaya geliyorlar kızını engelli olduklarını gördükten sonra bahane uydurup gidiyorlardı
Cevap
38Cevap
Eski ilişkileri sorguluyorsa
Başıma gelen gerçek bir anı kısa geçiyim, yazıştık, aldım araba ile anlaştığımız yerde buluştuk ilk sıkıntı benim dediği foto sonradan attığı foto ile alakası çıkmadı kibarlık olsun dedim bir kahve içiyim de gidiyim dedim ayrılırken bana 2 paket sigara alırmısın demez mi sanki çocuğu bakkala gönderiyor, ben geç kalıyorum hadi görüşürüz dedim kısaca patavatsız, canım kadın sevmem...
Buluşmaya geç kalırsa hiç hoşuma gitmez. En hassas olduğum konudur.
egodur şudur budur önemli değil ama bir erkek sürekli telefonuna bakıyorsa benle buluştuğu halde bunu saygısızlık kabul ederim. ben okadar uğraşıp gelicem o orada telefona bakıp durucak oldu paşam başka istek
Gözlerimin içine bakıp, kendini bana ve konuştuğumuz konuya veremiyorsa, belki sürekli telefona bakıyor ve beni baskı altına sokuyorsa olmaz o iş.
Telefonla oynayıp durursa
Kaşı gözü ayrı oynarsa
Fikri yoksa , mesela şunu yapalım mı , yiyelim , edelim mi diyecem sen bilirsin diyecek 🤦🏽 Nefret ederim.
buluşmaya geciken geç kalan ki zaten geldiğinde beni bulamayacak, zira 15 dk önce gelirim,15 dk beklerim gelmeyince çeker giderim, kimseye fazla şans tanımam bu konuda
Bakımsız gelirse
yer seçimi kötüyse
telefonla daha çok muhatap ise
Paradan puldan fazla bahsediyorsa
garsonlara kaba davranıyorsa
gözü oraya buraya kayıyorsa
Elimde olsa üç seçeneği birden seçerdim. Telefonunla ilgilenirse, aşırı egolu biriyse ve eskileri sorguluyorsa ilk buluşmada bir ikincisi asla olmaz.
Egoluysa, biz konuşurken telefonla ilgiliyse.. telefonda daha ilginç bir şey varsa niye gelmiş. Evde kös kös oturup telefona baksaydi 😅😅
Aşırı egolu birisiyse, işitme engelliyim ve hiç sevgilim olmadı diye benimle dalga geçerse anında uzaklaşırım.
Sürekli BEN diye başlıyorsa cümleye deli olurum 🤦 sen seninle güzel bir ilişki yaşa aranıza kimseyi almayın diyip ordan uzaklasmak isterim.
Telefon kırmızı çizgimdir. Mümkünse buluşmaya telefon ile gitmeme taraftarıyım. Çünkü ilgisizliğin en büyük göstergesidir
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Kibirli ve narsist biri sadece kendisiyle buluşsun, benden uzak olsun. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Sürekli telefona bakan birisi zaten elektrik alamamıştır. Bu yüzden çokta ilgi göstermeden aynı tavırlarla uzaklaşılabilir.
Eski sevgilisinden bahsetmeye başlamıştı biri hiç bir şey demeden hesabı ödeyip gitmiştim
Kadın hakları ve kadın mağduriyetlerinden bahsederse.
Benimle ilgilenmiyorsa, garsona saygısızlık yapıyorsa ve özel sorular soruyorsa ve para, din, siyaset konularını konuşuyorsa, özensiz hazırlanmışsa uzaklaştırır
Aslında bunlarin hepsi bir negatif durum sebebi ama en önemlisi egolu olması.
Sürekli telefon veya başka bir şey ile de ilgileniyorsa o da sıkıntı.
Bakımsızlık baştan eler bence onun dışın da sürekli eski ilişkilerinden bahsetmesi de aşırı soğutur.
eski ilişkileri sorgulamak yeni ilişkiye başlamaya engeldir
Eski sevgilisinden ayrılma ve elini telefonuna koym
F hepsi
Hepsi uzaklaşmak için bir sebep
Ojelerin güzelmiş diyerek elimi tutmaya çalışırsa 🤢
fazla laçka olunmasından ve alakasız sorular sorulmasından nefret ederim.
Ben hepsini diyeceğim ya hepsi ayrı ayrı önemli benim için
Ohoo çok şey var ama ilk öncelik kaba saba biriyse kaçacak bahane ararım.
ikide birde telefona bakıp gereksiz konuşmalar yaparsa
Sürekli telefona bakarsa ve egoluysa anında sogurum
Nefes almayı durdurursa oradan hızla uzaklasirim tabikde
Saçma triplere giren insanları aşağılayan bakımsız kültürsüz nasıl konuşacağını bilmeyen
Sürekli telefona bakıp buluşmaya geç kalırsa
#Hükümdar
Aşırı egolu biriyse.
Ve resim de göründüğü gibi değilse
Bunların hepsi ve dağınık pis gelirse özensiz istemem
Sürekli telefonu çalıyor ve uzun konuşuyorsa beni uzaklaştırır.
kendi eskilerini açarsa egoluysa soguk davranıyorsa
İlk yalan orada başlamış oluyor devamını dinlemek istemem
5’i de uzaklaşmak için bir sebep.
İlgisinin ben olmam lazım
Egonun yeri yok valla
aşırı egoluysa sogurum uzaklasirkm
Eski ilişkileri sorgularsa
Güzel çıkmazsa ben vınnn
Beklediğim gibi çıkmazsa
sürekli telefonla ilgilenirse
hepsi🤷♂️birinden biri.
Geç kalma dışında hepsi
İlk buluşmam olmadı henüz.
Şu saydiklarinin hepsi
Telefona bakarsa
Sürekli telefonla ilgilenirse
sanalda konuştuğumuzdan farklı biri çıkarsa
Eski manitlerinden bahsederseee
Çok vıcık vıcık olursa
yılışık demek istedin galiba
Saygısızlık yaparsa.
Egolu biriyse
Eve davet
Sürekli telefona bakmak ne oluyor
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?