İlk buluşmada gördüğünüz insanı beğenmezseniz sessizce kaçar mısınız?

Daha önce sadece resimde gördüğünüz bir insana birşeyler hissetiniz ama ilk buluşmada uzaktan gördünüz ve beğenmediniz. Sessizce uzaklaşır mısınız yoksa yinede yanına gidip tanımak ister misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Şuana kadar gelen 258 görüşün 250sine yakınının ortak yorumu "tip" : ) Bu arkadaşlar için tip olmazsa o iş olmaz. Çünkü düşüncelerinn fikirlerin tipin gerisinde kaldığını anlamış oldum : ) Allah gönlünüze göre versin. Kaçarım diyen arkadaşlarada naçizane bir öğüdüm olsun. "Kınadığınızı yaşamadan ölmezsiniz" : )
İlk buluşmada gördüğünüz insanı beğenmezseniz sessizce kaçar mısınız?
Cevapla