Ya ben sarışınım ama sevgilim bana civcivim gibi sevimli lakaplar takmıyor.
Geçen bir kitapta okumuştum çocuk sevgilisine çakma sarışın da olsa civcivim veya sarışınım çağırıyor yahu beni de anca hatun diye çağıran bulur :d sadece dizilerde, kitaplarda mı olur böyle erkekler? Siz hiç sevgilinize öyle seslendiniz mi veya olsa seslenir miydiniz? Hayatın bazı acı gerçekleriyle yüzleşmek zorundayım... :/
Geçen bir kitapta okumuştum çocuk sevgilisine çakma sarışın da olsa civcivim veya sarışınım çağırıyor yahu beni de anca hatun diye çağıran bulur :d sadece dizilerde, kitaplarda mı olur böyle erkekler? Siz hiç sevgilinize öyle seslendiniz mi veya olsa seslenir miydiniz? Hayatın bazı acı gerçekleriyle yüzleşmek zorundayım... :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar