Bu arasa kitap sevmiyorum diye bir şey yok. Kitaplar can yoldaşıdır. Dostur, sırdaştır, aşktır...
Ama bunu kendi çıkarları doğrultusunda kullananlara affım yok.
Yapay nesil yetişirse yapay kitap kurtları da yetişir. Düğünlerde elaleme göstericekler diye 1 bilezik alıp yok yere borca giren, göstericek diye özel yemek takımları çıkaran, her başarısını göze sokan ve yetersizlik inancıyla sürekli boğuşan insanlar olduğu sürece riya da olacak, görgüsüzlükte olacak, gösterişte olacak.
Önemli olan bunu yok etmek ve bu bilince sahip olarak bir can yetiştirmek..
Ne mutlu yürekten kitap okuyanlara ve ne mutlu yetersizlik inancıyla boğuşan nesil yetiştirmeyen anne babalara.
Valla şu "kitap okuyorum" gösterişi artık insanların o kadar gözüne gözüne sokulmaya başlandı ki, kitap okuduğunu etrafa belli eden herkesten tiksinmeye başladım..
Bir de bunun yeni versiyonu var, tiyatroya gitmek..
Sanalda kimle tanışsam boş vakitlerinde tiyatroya gidiyormuş.. Vay anam vay, tiyatro salonları dolup taşıyor heralde.. Biz de yedik..
Kitaplardan vb. yerlerden alıntı yapıp -en azından her yerde- bunları kullanan insanlardan bende pek hoşlanmam. Ancak birisiyle oturup 1 kitap hakkında gerekirse 2 saat sohbet etmeye de bayılırım. Çünkü bunu yapabildiğinde gerçekten kitabı gösteriş için değil de kendisine bir şeyler katmak için okuduğunu anlayabiliyorsun
suyunu çıkarıp kitaptan başka bişeyle ugrasmiyosa kötü ama kitap okuyan erkek candır bnce
Cevap
31Cevap
Terbiyesizlik yapmayalım lütfen. Ben kitap okuyunca yalnizligimi gideriyorum. Kendimi uçuyor gibi hissediyorum. Dertlerden kurtuluyorum. Ben kitapla kızın neyini tavlayabilirim ki. Kitap okumak bana hiçbir kızın veremeyeceği zevki veriyor. Sorarım sana sen verebilir misin?
"Kitap okuyan kadın iticiliği" diye bir şey mümkün mü peki?
Bu işi erkeklerden çok kadınlar yapıyor. Yüzlerce snapler, hikayeler sürekli kızlar tarafından yok elif şafak yok aşklı bilmem ne sorsan kitap hakkında hiç bir şey bilmez ama gösteriş ve etiket için gidip kitaba para bile verir.
Bunu erkeğin yaptığını daha hiç görmedim.
Sırf gösteriş veya etkileyicilik için okuyacağına hiç okumasın daha iyi olur. Yapay bir varlığa döner öyle.
Bir şeylerin suyunu çıkartan insan iticiliği o artık. Kitap okuyan diye spesifikleştirmemek lazım.
Kitap okuyan erkek mi olur ya 😂
Bana da samimi gelmiyorlar. Amaçları bence kitap okuyan erkek imajı çizmek. Son derece iticiler ve ülkemizin insanları bu duruma alışık değil
Elimdeki kitap: Bu ara okumuyorum 😂😂
Kitap okuyan erkek iticiliği değil de, kitap okuma hobisi ile övünen ve bunu sürekli paylaşan erkek iticiliği olabilir evet. Gerçi ben de paylaşırım hoşuma giden bölümleri 😅😅
İnstagram hesabımı bu yüzden kapattım.
Yahu bende çizgi roman ve kitap okuyorum 7 yaşından beri ama hiç fotoğrafını paylaşmadım, acayip itici haklısın
Kitap okuyan erkek itici değildir. Gerçekten kitap okuyan insan sayfaları beynine kopyalamak için okur fenomen olmak için değil. Ama bunu yapan işsizlerde var tabii
Hayatta birşeyleri göstermelik yapan herkes iticidir.
Kitap'ı ruhunu okşamak, kültürünü geliştirmek, görüş sahibi olabilmek için okumalısın kız tavlamak için değil.
Bence de 👍🏻👍🏻👍🏻 Entel dantel arkadaşlar... Ulen kitap okuyorsan kendine ne cümle aleme reklam ediyosun kendini... Sinir oluyorum bu tiplere
Tek Türk'lerde var bu algı, kitap okumak güzeldir. Hayal kurdudur, beyini çalıştırır. En çekici erkektir.
Kitap okumak iyidir. İnsanlar ile konuşurken bile kitap okuyan birkaç insan tanıyorum :D Sana bakıcaklarına kitaba bakarlar :D
insanlar eksik oldukları noktalardan hep gocunurlar
senide koca evrende kitap rahatsız etmis demek ki
belkide biraz dışarı çıkıp gerçeklemi yüzleşsen
uygulumalı hem?
error dimi
olur öyle problem etme kendine.
kitap okuyan bir erkekle evlenmek isterim kızların mesajlarını degil 😄
Ben kitap okumayı sevmiyorum bir kitaba bir görüşe saatlerimi vermektense farklı konulardan kısa yazılar okumayı tercih ediyorum bu yüzden çok eleştiren oluyo
Bu görüşüne katılmıyorum ben severim kitap okuyan erkek kültür iyidir kız tavlamak için bile olsa 😁
Bence bu mümkün değil. Sakız ciğneyen kız çekiciliği kadar olanaksızdır, kitap okuyan erkek iticiliği. :)
Onlar zaten okuyucu değil, onlar başka bir alemde :D
kitap okuyan erkek iticiliği değildir o iyi bak. kitapkurduculuk oynayan çakal iticiliği olmasın o😒
O erkegin kitap okuduğundan şüpheliyim.
Gösteriş mi yapıyor.
Iyy o acidan igrenc tabii. Her sey dozunda guzel. Cok okuyorum yeaaa diye reklam yapan tipler net canım
bnce hayr kitap huzurdur bir erkeğin kitaba yönelmesinin tek sebebi çevresindekiilerdir
Herşeyin ucunu kız tavlamaya getiren erkek her türlü iticidir zaten :)
Olabilir, herkese iyi gözükülemez zaten mesela kedileri çok sevmem bazısına itici geliyor.
Kitap Okuyan bilgili kültürlu zeki erkek gözümde brad pitt
Len Kibariye
Niye bu kadar atarlandin ki sen şimdi 😃
Yıllardır kitap okuyorum ve hiçbir şekilde hava atmadım bu yazdıkların çok saçma
:D surekli kriter degistiriyorsunuz. Onlarda ortama uyum sagliyor. Yalniz mi kalsin yavrucaklar 😂
Haklısın her konuda paylaşımın suyunu çıkarıyoruz milletçe
o kitabı kendi için okumuyor ki..
birileri bak kitap okuyor desin diye okuyor..
yani bir çeşit reklam..
Neyin kafası bu ya.. sanane okuduğunu paylaşmak istiyosa.. ne anlattığı önemli.. niye itici olsun?
memleketımde kıtapla kız tavlayacagını sanan ve starbcksa gıdıp kültürlü oldugunu sanan ınsanlar mevcut malesef :D
Sarılalım mı? Aynısını düşünüyorum. Takıntı yapmış kitapları. İtici
Bence kitap "okuyan" bir erkek öyle yapmaz. O poser falandır.
bence baslığı yanlıs yazdın kitap okuyomus gibi yazcaktın galiba :D:D nese güzel :Dbüyük tasarım <3
cahil okumayan insanlara tahammülum yok
Bana çekici geliyor ki bende cok severek okurum
2 bine yakın kitap okudum en itici ben miyim
Mümkünsüz bisey bu. 😱
Kendim oluyorum her zaman. Bu bana yetiyor.
Aynen senin dediklerin cidden itici oluyor
o da abartmis yani, kitap kahve ve huzur 😂😂
niye kitap okumanın cinsiyeti mi varmış
O yüzden pek kitap okumuyorum. ddd
Detaydaki gibiyse evet
Millet şaşırmış
Mümkündür.
Evet mümkün
Oha çok çılgınca
hayır
Çok çekici.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar