Sevgilim bilgisayarımı kıskanıyor :( ama haklıyım bir bakarmısınız?


Sevgilim bilgisayarımı kıskanıyor :( ama haklıyım bir bakarmısınız?
Hollanda'da doğdum. doğduğum mahalede koyu hiristiyanlar vardı hep dışlandım mahaledeki tek müslüman bendim ve arkadaşım hiç olmadı o zamanlar bilgisayar yeni çıkmıştı. Babam durumumu anladı bana bir bilgisayar aldı arkadaşlık eti bana o zamanlar tek mario vardı oyna oyna nereye kadar sıkılmıştım artık mariodaki prensesi kurtarmakdan laşk olmuştu kronometreden zaman tutup en kısa zamanda kurtarmak için rekor deniyordum ve sonra bilgisayarı kurcalamaya başladım sonra bir baktım yazılım yapabiliyorum derken başını alıp gitti asosyal oldum turkiye'ye taşındık 12 yaşlarındaydım o zamanlar türkcem yoktu bu yüzden yine sosyal birisi olamadım univertse okuyorum bu yaşıma kadar bılgısayarla buyüdüm. Diğer cocuklar bayramda parasına çikolata alırken ben bılgısayarımı geliştirmek için ram alıyordum. :( yıllar sonra yazılım muhendisi bir kız arkadaşım oldu çok sevdim onu ama bılgısayarımı kıskandı ona daha cok ılgı gösteriyorsun benmi bılgısayarınmı dedi bende bugüne kadar benı yanlız bırakmakay bılgisayarımı seçtim şimdi yanlızım düşünüyorumda galıba cok takıntılıyım bılgısayarıma ısım bıle taktım ve benden başkasının dokunmasına izin bile vermiyorum galıba ona resmen bağladım yüzüklerin efendisindeki frudonun yüzüğe baglandığı gibi :/ sizce ne yapmalıyım?
bilgisayarımın adı antec skeleton ayrıca sizcede bana saygı göstermesi gerekmezmiydi?
bu benim ''https://teknodiot.com/turk-hacker-hapishaneden-kraliyet-ailesini-hackledi/ '' bunu biliyor sizce bir suçlu olduğuum için insanlar benımle evlenmek istermi? konuşacak dertleşecek kimsem yok düşünelerinizi alayım?
Sevgilim bilgisayarımı kıskanıyor :( ama haklıyım bir bakarmısınız?
Cevapla