Biseksüel bir ilişki nasıl olur? Yani kız hetero erkek biseksüelse?

Selam gençler. Ben 5 yıl önce bir çocuğa aşık oldum. Tanıştık ettik her şey gayet güzel. Elimi tutuyo sarılıyoruz falan ama hiç öpüşmüyoruz ve sevgili kelimeside katiyen geçmiyo aramızda. Neyse bu 5 yıl sonunda bana gay olduğunu söyledi ama son zamanlarda biseksüel olabileceğini ve beni çok sevdiğini söyledi ama tam emin değil biseksüel olduğundan. Beni çok sevdiğini biliyorum. Bende hala çok seviyorum yani 5 yıldır niye söylemedin diyince kaybetmekten korktum diyo. Biseksüel bir ilişki nasıl oluyo aranızda yaşayan varsa paylaşabilir mi lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
Biseksüel bir ilişki nasıl olur? Yani kız hetero erkek biseksüelse?
Biseksüel bir ilişki nasıl olur? Yani kız hetero erkek biseksüelse?
Cevapla