Gay ve lezbiyen ilişki yaşarsa nasıl olur?

gay ve lezbiyen ilişki yaşarsa nasıl olur merak ettim


0|0
1310

En İyi Kız Görüşü

  • bunu bende merak etmişimdir hep

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 12

  • Gayle lez niye ilişki yaşıyor ki,yaşarlarsa gay ve lez olmazlar.

    0|0
    0|0
    • ne alaka belki farklı bişiy denemk istiyolardır birkereliğine olamaz mı ?

    • uzun vadeli bir ilişki için fikrimi söyledim orasını bilemem.

    • hm yok ben bir kerelik ilişki için söyledim

  • Iliski yasarlarsa demekki gay olan gaylikten lezbiyen olan lezbiyenlikten vazgeçmistir ve yasiyorlardir.

    0|0
    0|0
    • böyle alakasız bi cevap görmedim valla yani ne alakası var vazgeçmeyle ? belki bir kereliğine farklılık olsun diye deniyorlardır ?

    • Hepsini Göster
    • Canli yayin

    • hoş bir yayın

  • tencere yuvarlanır kapağını bulur:)

    0|1
    0|0
  • Çokta iyi çokta güzel iyi olur.

    0|1
    0|0
  • bi ingiliz bir fransız bide temel olayına döner

    0|0
    0|0
    • :))) yok ya o kadar da yabancılaşma olmaz

    • gay anal istersene olcak sen ondan haber ver:)))

    • ne biliyim onların hayal dünyalarının genişliğine kalmış orası

  • olmıycak duaya amin deme olmaz öyle bişey :)

    0|0
    0|0
    • herşeyin 1 ihtimali her zaman var ;)

    • Hepsini Göster
    • işi olmayınca sorduğun sorunun ihtimali olmuyo işte ayyy herşeyi tek tek mi söylemem lazım :D

    • alakaya maydanoz:))

  • lez memnun kalır .

    0|0
    0|0
    • kim bilir belki gay da lez de memnun kalır

  • Öyle bir ilişki yaşamaları mümkün değil.

    0|0
    0|0
  • normal oldugunu düşünmüyorum ama birbirlerinin ne istediğini anlamayacaklarını düşünüyorum sonuç fosss

    0|0
    0|0
  • kim nereye ne sokacağnı şaşırır

    0|0
    0|0
  • iyi bir dost olurlar

    0|0
    0|0
    • :) tamam da ilişki açısından sordum

    • İlişki yaşamıcaklarını bilmen gerekir ?

    • hayır benim sorum şu yani cinsel ilişki yaşarlarsa nasıl olur onu demek istiyorum

  • normale dönerler

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Zaten o isimleri almalarının sebebi karşı cinsle ilişkiye girmiyor olmaları. He diyorsan ki silah zoruyla falan yaptırıyorlar, kendini bir erkekle sevişmek zorunda gibi düşün, heh işte aynısı olur.

    0|0
    0|0
    • çok alakasız

    • Tutup da bir gay ve bir lezbiyen birbirlerine karşı hiç bir şey hissetmiyorken, hatta yakınlaşmak bile istemiyorlarken ne diye ilişkiye girsinler? Bu çok mu alakalı? Bence tamamen saçmalık. Çok merak ettiysen git bir erkekle birlikte ol diyorum sana, o zaman anlarsın nasıl bir durum olduğunu diyorum. Kapiş?

  • bırak onlar kanki olsunlar :)

    0|0
    0|0
  • eğer bir film icin felan oynamıyolarsa lez lezlikten gay gaylıkten cıkmıs demektir

    0|0
    0|0
  • fena soru

    0|0
    0|0
  • korunmazlarsa cocuk olur

    0|0
    0|0
  • kız takma penis takar partnerini rahatlatır, erkekte napar bilmiom D:

    0|0
    0|0
  • bülent ersoy :))

    0|0
    0|0
  • shemale p*rnosu izle gidip bu tarz şeyleri merak ediyorsan ...

    0|0
    0|0
  • lezbiyen gayaarken bi yandan yalattırır

    0|0
    0|0
  • tencere yuvarlanır kapağını bulur o zaman

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;