Beni sevmiyor bana bayadır cevap da yazmıyor yine yazmalı mıyım?

durumu kötü galiba. depresyonda yani. yazmalı mıyım yine de. hani bu zamanlarda da yanındayım ayağına sizce de çok seviyorum ama sülük gibi oluyorum böyle de?
Beni sevmiyor bana bayadır cevap da yazmıyor yine yazmalı mıyım?
Cevapla