Çirkin erkekleri beğenen kadınların varlığına ne diyorsunuz?

Kendimde bir gariplik olduğunu düşünürdüm ama sonra çevremde fark ettim ki çoğu kadın "über yakışıklı" adam falan aramıyor. Kısa boyu, ortalama bir tipi ile Okan Bayülgen buna bir örnek. Adamdaki ses tonu, kıvrak zeka, ukalalık, karizma bence yakışıklı bir erkekle kıyaslanamayacak kadar çekici. Sizce?

Çirkin erkekleri beğenen kadınların varlığına ne diyorsunuz?


Çirkin erkekleri beğenen kadınların varlığına ne diyorsunuz?
Cevapla