Erkekler neden çirkin ve bakımsız kadın meraklısı sizce?

Geçen bi profile denk geldim kadın 28-29 yaşında ama güzel değil gerçekten her kadından bir güzellik olur bunda o da yok. Bakımsız yaptığı kombinler aşırı kötü ve basit yani 2015’ten falan kalmış gibi ve bu kadın evlenmiş mesela o tiple o kombinle o bakımsızlıkla. Erkek neyine bakmış da evlenmiş bilmiyorum. Bu kalbinin güzel olması ya da karakterinin iyi olması saçmalıklarını bir yere koyun ki erkekler buna baksa bile erkekler illaki güzelliğe bakıyorlar ama kız o kadar çirkin ki size anlatamam. Kızın akademik kariyeri var mı diye baktım profilinde kocasının baş harfi evlilik tarihi falan var, akademik başarı falan da yok belli. Yani böyle kalitesiz, ortalamanın altındaki kızları niye alıyorsunuz beyler bırakın yalnız kalsınlar üremesinler ya. Gidin güzel kızlarla evlenin bari ileride doğacak çocuklarınız iyi bir gen'e sahip olsun ya.
Erkekler neden çirkin ve bakımsız kadın meraklısı sizce?
Cevapla