Geçen bi profile denk geldim kadın 28-29 yaşında ama güzel değil gerçekten her kadından bir güzellik olur bunda o da yok. Bakımsız yaptığı kombinler aşırı kötü ve basit yani 2015’ten falan kalmış gibi ve bu kadın evlenmiş mesela o tiple o kombinle o bakımsızlıkla. Erkek neyine bakmış da evlenmiş bilmiyorum. Bu kalbinin güzel olması ya da karakterinin iyi olması saçmalıklarını bir yere koyun ki erkekler buna baksa bile erkekler illaki güzelliğe bakıyorlar ama kız o kadar çirkin ki size anlatamam. Kızın akademik kariyeri var mı diye baktım profilinde kocasının baş harfi evlilik tarihi falan var, akademik başarı falan da yok belli. Yani böyle kalitesiz, ortalamanın altındaki kızları niye alıyorsunuz beyler bırakın yalnız kalsınlar üremesinler ya. Gidin güzel kızlarla evlenin bari ileride doğacak çocuklarınız iyi bir gen'e sahip olsun ya.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer