Kız kardeşimin mesajlarını yakaladım. Annemlerle konuşayım mi?


Kız kardeşimin mesajlarını yakaladım. Annemlerle konuşayım mi?


Kız kardeşimin mesajlarını yakaladım. Annemlerle konuşayım mi?

Kız kardeşim 15 yaşında.Çocuk da 20 yaşında falandır. Kardeşim daha küçük üzülmesini istemiyorum. Bir de ergenlikten dolayi sanırım çok asi. Ben onunla arkadaş gibi konuşmaya çalışıyorum ama dinlemiyor beni. Ne önerirsiniz arkadaşlar?

Kız kardeşimin mesajlarını yakaladım. Annemlerle konuşayım mi?
Cevapla