Korktuğu için ışığı açıp uyumak istede ne yapardınız? Sabah erken kalkacaksınız ama 🙏

Benim sevdiceğim istesin her gece ışıkları açıp uyurum 😻😻😻

Benim sevdiceğim istesin her gece ışıkları açıp uyurum 😻😻😻

Eşim olucak insanla ömrümü paylaşmışım aynı yastığa baş koymuşum bunun lafı olmaz bır gunde uykusuz gecırırım gunumu zaten gordugun uzre uyku duzenım pek yok genelde sureklı uykusuzum ben onumu kırcam :)
Her gece bhnu yaparsa başka bir çare düşünürdüm ama tek seferlikse olur tabi
Işıkta neymiş yanında kocası var sarılsın zıbarıp uyusun :)
Arabanın farlarini bile yakarım 😂
Hahahahh
Cevap
62Cevap
Malesef. Işık açıkken uyuyamam. İlk celsede boşanırdık.
Sarılır yanında ben varım ışığı kapatalım ben de sabaha kadar gözlerine bakayım bu korkunu birlikte yenelim derdim. Benim hatunum dediğim insan ben yanındayken bırak karanlıktan korkmayı füzeye kafa atmalı.
Yanında ben varken korkacak hiçbir şey yok.
Bunu, ona hissettirmek önemli.
Kabul ederim tabi. Eğer rahatsız oluyorsam ışığın gözümü rahatsızlıktan dolayı. Civciv gibi sevdiğimin koynuna yüzümü sokarım. Öylece onun şefkatiyle uyurum 😊
tavan lambası kullanmak isterse sıkıntıda gece lambası veya abajur tarzında bir ışıksa hiç sorun çıkarmam :) hergece o vaziyette uyuyabilirim :)
Ben zaten kendim de ışıgı olmayan zifiri karanlık bir odada uyumam ki, ışık yanında hafif tonda bir de muzik oldu mu oh 😂
Aklima direk bu geldi :D
Ömrümüzü vermeyi kabul ettigimiz insana, Işıktan mahrum etmek mi?
@Spera__ ^_^ tşkler.
Sorun degil nasil rahat edicekse onun mutlulugu rahatligi benim mutlulugum rahatligim demek.
Uyuyamam, gel sarılayım sana buradayım ben korkma derim...
Gece lambası yakarız çok çok... ya da o uyusun diye ışığı açarım o uyur..
İsiktan rahatsiz olmadigim icin o nasil rahat edicekse oyle uyumayi tercih ederim :)
Carparim ağzına. Girsin yorganin icine yatsin zibarsin ışıklı ortamda uyuyamam.
sevdigimizi bulduk da isik kusur kalsin😂 kurban olsun tum isiklar ona😛 acik isikta uyuyamam ama napalim alisiriz😂
Gören gözler bazen perdeyi görmez.
o ışık açık yatsın ben daha rahat edebileceğim bir yere geçerim
hiç bir sevgilimde böyle bişey yaşamadım :) saçma olurdu ama yanımda yatarken korkması :)
Etmem abi korkuyorsa sarılsın ışık varsa uyuyamam :)
Kabul ederim şu uyurken gözlere takılan bandaj gibi birsey var adini getiremedim onu takarım sorun yok :)
Valla ben korktğum için geceleri ışık açık uyuyorum benim için katlansın bir zahmet :D
Boyle bir korku varsa suc benim demekki ona yanimda guvenli olabilecegini hissettirememisim
Yanında ben oldugumu söyler onun korkarlının yok olmasını saglarım onun ışığıda ben olurum..
Sigortayı kapatırım ki bağışıklık geliştirsin olmaz öyle şey gecenin bir anlamı var😒
Olabilir ya çok üzerine gitmem nasıl rahat ediyorsa öyle uyusun :D
Işık açık uyuyamam ama neyse bir kereliğine olur sadece 😊
yerim nasıl rahat diyosa öyle olsun nöbet tut dese tutarım o uyuyana kadar
O kadar kilibigm diyosun yani
@Ugurcannn123 siz martta uyanmiyomuydunuz l. n ayiligi bile tam yapamiyosun yazik sana
Evin tesitaindan keserdim. olayi aaaaaaa elektirikler gitmis
O istesin hiç kapatmayız ışıkları😂 nolcak sanki :/
Ben yanindayken niye korkuyormus hanim efendi sarilirim ona kaybolur kollarimda zaten uyuruz 😊
Kullanici adini calasim geldi..
Aynen, o açsın tüm ışıkları sesim çıkarsa yiyerek öldürsün beni 😂😂😍
Tabi neden olmasın ben ışıktada uyurum ☺ yeterki istesin
Etmezdim. Sarilirdm ona korkmamasi icin bir kac bisey soyler güvende hissettirirdm
karanlıktan korkan erkek mi olur be ne o öyle yavru kedilemi birlikteym ben die düşünmeden edemezdm
her türlü uyurum :D bana ortam farketmiyo :D :D
Bendensin 😂😂
aynen :D
Hatunum karın herbiseyim sorun değil her türlü uyumaya calisirim sokulurum uyurum sarilirim ona
kafasına lambayla vururum batılır lambada patlar. Karanlıkta uyurum rahatca
Yapıcağın işin ya derim. Ama kırılır herhalde o yüzden demem
Senin zaten ışık açık uyumaya niyetin var :) ben ışık açık uyuyamam soft karanlik olacak.
hayır. veririm eline yorganı yastığı. salon müsait
Uyumam
Kimse beni değiştirmeye kalkmasın
Gel goynuma ben seni korurum derim bağrıma basarım
Sarip sarmalar korurum ben onu 😍
Gece lambasi dahi olsa rahatsız olurum.
Ben başka odada yatarım o vakit 😃😃😃
Evet hic problem değil :)
Kabul etmem ışık beni rahatsız eder :)
Korkuyorsa bana sarılsın. Işıkta uyumam zor
öyle korkak erkek mi olur be :( istemem
Yorganin altina gireriz :D
stad ışıklarından sipariş ettiririm
Ben varken neden korksun onun ışığı benim :)
Sarılarak uyusak yetmiyor mu
Ben isikta uyuyamiyorum
Nasıl rahat ediyorsa öyle uyusun.
Hayır ben ışıkta uyuyamam
Ben ona sarıldığım zaman korkusu kalmaz
Ben yanındayken korkmana gerek yok derim ;)
Aydinlik oda'da uyuyamam.. Kabul etmem.
ben varım yav neyden korkacak :D
faturaları tedaş bağışlar
nayırrrrrrrrrrrrr karanlık herzaman ıyıdır
Ben tek uyurum m k yaya yaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar