Ben mi fesatım yoksa abi dediğim kişi bana aşık mi?

Benden 5 yaş büyük her seferinde öz abim gibi gördüğümü söylüyorum oda yemin ediyo kardeşi gibi gördüğüne. Ama bana o kadar değer veriyorki anlayamıyorum. Ne istesem yapar bir kere küstüm diye gözleri doldu. Biz is arkarasiyiz bana diyo çıkarsan beni unutma falan. Benim telim yok İşte bana diyo çıkarsanda bana ulaş, sonra diyo aklimdasin hep falan, bir kere dedim sen kardeşin gibi görüyor musun yemin etti kızdı banada. Bu adam iyi niyetli beni sevdiginden mi yoksa bana aşık mi? Napmaliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Yardim
Güncellemeler
+1 yıl
Edin
Ben mi fesatım yoksa abi dediğim kişi bana aşık mi?
Cevapla