Erkekler neden herseyi belli ettigi halde asık olduklarini itiraf edemez ya da etmezler?

Kanka olarak takildigimiz ama bayag ilerledigimiz sevgili arkadasim bana karsi bos olmadigini hissediyorum ama neyi bekledigini neden bir oyle bir boyle davrandigini anlayamiyorum cevremizdekiler bana gelip onun sana karsi bisiyimi var diye bile sordular ama o yinede renk vermiyo bisi olsa soylerdim diyo bide yok mu yani of anlamiyorum kafam karisik yere batsin erkek gururuu ;(
Erkekler neden herseyi belli ettigi halde asık olduklarini itiraf edemez ya da etmezler?
Cevapla