Gerçekleri kabullenmek erkeklerin neden zoruna gidiyor?

O kadar iğreniyorum ki o kadar nefret ediyorum ki artık linçleneceksem de umurumda değil
Ne zaman bir sevgili işlerine girişseler sevgililiği nudeye, fizyolojik çıkarlara, yatağa bağlıyorlar
O iş olmadan sevgililik olmazmış vsvs
Defolun gidin denmeyi o kadar hakediyor ki çoğu
Ben bu kadar alçak bir cins görmedim hayatımda düzgün erkek bile kalmadı
Tek dertleri bu olmuş utanma arlanma zaten yok
Kendi bacılarına yapılsa acaba ne yaparlar tiksiniyorum yemin ederim
Gerçek sevgi bu değil insan sevdiğine dokunmaya kıyamaz
Bazı saf kızlar da elin oğullarını kaybetmemek için yatıyor mal gibi
Sonra neden bu erkek nefreti
Hayatıma böyle giren tüm pislikleri çıkardım böyle adi pisliklerin dünyadan yok olması dileğiyle
Güncellemeler
+1 yıl
Allah böylelerinin ömründen alıp sokak hayvanlarına versin
Gerçekleri kabullenmek erkeklerin neden zoruna gidiyor?
Cevapla