Sanırım yaşattıklarımı yaşıyorum fikirlerinize ihtiyacım var?

Bundan 5 sene önce peşime takılan bir adam vardı evli 2 çocugu var 5 yıl boyunca istemedim yuva yıkmak istemem normalde çok romantik bir adam sürekli güzel mesajlar atar sürpriz yapar ama gel gör ki adam evli bir de 2 sene önce aşık oldugum adam var herşey normal karşılıklı seviyoruz ama oda hiç romantik değil ben ondan bekliyorum az romantik olmasını ama odun gibi bişey beni seviyomusun diyorum sevmesem niye konuşuyum diyo evlencez mi diyorum evlenmesek burada ne işim var diyo sanırım evlilikten korkuyo fazla üstüne düşmüyorum ama insan yinede bekliyo romantik mesajlar işte o adama yaşattıklarımı sevdiğimde bana yaşatıyo ne yapmam lazım fikir verin lütfen?
Sanırım yaşattıklarımı yaşıyorum fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla